SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"




Dawne, amatorskie ale piękne, fajne dawne czasy, które pewnie nie tylko ja wspominam z łezką w oku...Kochani Raciborzanie , z których miastem jestem jakimś pięknym cudem od dziecka związany muzycznie...od czasów szkoły muzycznej, z której ramienia występowałem w DK "Strzecha"....Szczęśliwego, Najwspanialszego Nowego Roku 2017 dla Wszystkich Raciborzan, którzy ostatnio tak ciepło przyjęli mnie w klubach "Warki" w Halloween

oraz na początku 2016 w Braxton`ie...







Dziękuję za fantastyczne koncerty w latach 2000-2003 (w tym support przed Panem Maleńczukiem") na dziedzińcu Zamku Piastowskiego....za 6 koncertów w ówczesnym klubie (2005/6) "Art Cafe "- podczas mojej trasie koncertowej po sieci tych klubów- Wodzisław x 6,




Rynik x6, Racibórzx6, Żory x 4, Katowice x 6...dziękuję za tak ciepłe przyjmowanie podczas moich spontanicznych kncertów busking`owych (na rynku)...








Dziękuję wspaniale nastawionej do mnie Tv Raciborskiej i Prasie tego Miasta....


Podczas tych spontanicznych koncertów, w nie tylko Raciborzu ale i Rybniku, moim kochanym rodzinnym Wodzisławiu, Rybniku, któremu artystycznie tak wiele zawdzięczam, Gliwicach, Katowicach , Wiśle, która podpisała ze mną stały kontrakt , Bielsku, wspaniałych Pyskowicach (WOśP) Cieszynie i wielu wielu innych miastach rejestrowałem wokale i loopy gitarowe oraz solówki, pomysły na utwory...
Rybnik:



Praca z TVT Rybnik- reportaż kręcony w salonie Rondo Music przed koncertem na powyższym zdjęciu - dziękuję wspaniałej ekipie sklepu oraz całej TVT Rybnik , co prawda ten koncert jest już zarejestrowany i nie znajdzie się na płycie...pokazuję jednak wątki kompozycji, które powstały na ulicy a premierowo wykonałem na tamtym koncercie....na płycie będą w skranie innym aranżu...



 np. utwór "Poza kurtynami czy kolejne "Dwa światy" czy 



czy "Podejrzany świat"

A oto krótki rportaż TVT RYBNIK pt."Sam na scenie", której jestem wdzięczny za wielokrotne wsparcie medialne....

Momenty np. koncrtu z festiwalu "ToTu", sąd tkże na płyte trafią zarejetrowane dźwięki, partie, loopy i sample....





STARA PAROWOZOWNIA, GDZIE ODBYWAŁ SIĘ FESTIWAL "TOTU SCENA LIVE EDYCJA 1" POSIADA NIESAMOWITA AKUSTYKĘ...MIX , TYCH WSZYSTKICH MIEJSC, GDZIE NAGRYWAŁEM ŚLADY PO PROSTU MUSI ZAOWOCOWAĆ CZYMŚ NIEWIARYGODNIE IEKAWYM.... 






TAKŻE RADLIŃSKI KLUB RYŚ PRZYCZYNIŁ SIĘ DO NOWEGO BRZMIENIA III Płyty LUCCA JAN D.
WRESZCIE RECITAL W PSZCZYŃSKICH PRZYPAŁACOWYCH "STAJNIACH KSIĄŻĘCYCH...POŁĄCZONY Z WIECZOREM AUTORSKIM ŚWIETNEJ POETKI KASI ŁATKI...KOMPLET WIDZÓW..AKUSTYKA STARYCH POMIESZCZEŃ....NIEPOWTARZALNOŚĆ DO KWADRATU!




 RACIBORSKIE MIEJSCAMI SUROWE CEGLASTE MURY "BRAXTONU" ZABRZMIŁY KAPITALNE NA LOOPACH GITAROWYCH...
WODZISŁAWKA SCENA  PODCZAS FINAŁU "WOŚP" NA RYNKU... 
SKROMNE, ALE WŁASNE PROGI MOJEGO LETNIEGO STUDIA, GDZIE OCZYSZCZAŁEM  ZAREJESTROWANE TRACKI...SZCZEGÓLNIE TE ZE STREETÓW, GDY PARTIA WOKALU CZY GITARY BRZMI DOSKONALE A NAGLE RZEJEŻDŻA MOTOCYKL.... KLAWISZY OCZYWIŚCIE NA ULICY NIE NAGRAŁBYM...ROBIŁEM TO ALBO  NA SCENACH PLENEROWYCH LUB KLUBOWYCH...LUB W STUDIO...O SPRZĘCIE WIĘCEJ MÓWIŁ BĘDĘ W FILMACH PRODUKCYJNYCH...
FINAŁ "WOŚP" W MOICH UKOCHNYCH PYSKOWICCH...DIĘKUJĘ KAROLU, MOGŁEM ZGRAĆ JAKO GWIAZDA WIECORU A DO TEGO...WSPANIAŁA WIDOWNIA Z BALKONAMI...MIKROFON POJEMNOŚCIOWY NA JEDNYM Z NICH BYŁ MEGA POMYSŁEM... 
RAZ JESZCZE DWIE WODZISŁAWSKIE SCENY: STYCZEŃ I MAJ...ODMIENNE PORY ROKU, INNE SCENY,  WIADOMO JAKI TO WSZYTKO MA WPŁYW NA BRZMIENIE..JEGO ODMIENNOŚĆ...EKSPEYMENTY Z MIXOWANIEM, TROCHĘ SUPERKARDIOIDALNYCH MIKROFONÓW DYNAMICZNYCH, STARE POJEMNOŚCIÓWY I WSTĘGOWE POWRACAJĄCE DO ŁASK...EFEKT ŚWIETNY 

POWYŻEJ 3 KOMOROWE MAŁE STUDIO DO REJESTRACJI LATEM JUŻ WIDIELIŚCIE....TERAZ RZUT OKA NA STARY ANALOGOWY, ALE CIEPLUTEŃKI SPIRIT FOLIO SOUNDCRAFTA...KOCHAM JEGO BRZMIENIE...UCZYŁEM SIĘ TEGO MIXERA LATAMI...DOPIERO TERAZ POTRAFIĘ COŚ WYKRĘCIĆ...
VST SĄ VST, ALE CO NAMACALNE TO NAMACALNE...PROCESORY SYGNAŁOWE  I DYNAMICZNY ZAWIERAJĄCY KOMPRESOR, LIMITER, EXPANDER....ETC 
NO I WSTĘPNE EQ BOSS, NAD NIM STARA MASZYNA DO REVERBÓW I DELAY`ÓW...NAD NIMI JESZCZE JEDEN MAŁY SPIRIT...PONIŻEJ WZMACNIACZ/KOŃCÓWKA DO RZADKO UŻYWANYCH DZIŚ PASYWNYCH ODSŁUCHÓW/MONITORÓW....ALE W SUMIE ZESTAW MONITORUJĄCY CHOĆ NIE DROGI OPIERA SIE U MNIE O URZĄDZENIA OD MONOFONICZNYCH STARYCH ODBIORNIKÓW, PO AKTYWNE, TYPOWE STUDYJNE MONITORY..NIE JEST TAJEMNICĄ, IŻ IM WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI ODSŁUCHANIA MATERIAŁU-TYM LEPEJ...KOMPATYBILNOŚĆ Z MONO RÓWNIEŻ BYĆ MUSI... 
STARY DOBRY HEAD + PAKA , TROCĘ GITAR...I STARSZE OD MOJEGO DZIADKA PIANINO Z DREWNIANĄ PŁYTĄ.... 

 CZERWIEC 2016- SPRZĘT IDENTYCZNY JAKIEGO UŻYWAM NA STREET``CIE - TYLE, ŻE SPOOJNIE ZAREJESTROWAŁEM SOBIE TO CO CHCIAŁEM BEZ SZUMU POJAZDÓW....W STAREJ GAZOWNI NIEGDYŚ...POPRAWIŁE TEN KONCERT I REJESTRACJĘ 15 WRZEŚNIA Z KOMPLTNIEJSZYM, MOCNIEJSZYM NAGŁOŚNIENIEM I PEŁNIUTKIM LUBEM.... 

SPRZĘT ZNAJDZIE SIĘ BADZO SŁABY I BARDZO DOBRY CHOĆ ZA ROZSĄDNE CENY....IE STAĆ MNIE NA CUDA...ALE ZAWSZE POWTARZAM, IZ "NIE SPRZĘT CZYNI NARCIARZA" 
 BARDZIEJ LEKTORSKI NIŻ WOKALOWY "POJEMNIK", KTO ZNA SIĘ CHOC TROCHĘ, WIE ŻE TANI, ŻE BEZ PHANTOMA...ALE ZABRZMIAŁ PRZYZWOICIE...ZASUBSKRYBUJECIE MAJ CZNEL :) NA JU TUB - https://www.youtube.com/user/LuccaJanD   A POTEM DLA TEGO BYM NIE UMARŁ Z GŁODU KUPICIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD" WYDAJĄC COŚ KOŁO 20-25 PLN - USŁYSZYCIE I OCENICIE ILE WE MNIE KRETYWNOŚCI
TEGO KLUBU JUŻ NIE MA...ALE BRZMIENIE STARUSZKÓW W TERCECIE...STARUSZEK WASHBURN + JESZCZE STARSZY KORG , NO I ŁEB Z PACZKĄ FENDERA ...PERK-MASZYNY Z WGRANYMI NUTA PO NUCIE PRZEZE MNIE ŻYWYMI BĘBNAMI I LINJIAMI BASU NIE WIDAĆ...

W LETNIM STUDYJKU....TROCHĘ TRZEBA BYŁO POPRAWIĆ RYTM...FOTO Z INNEJ EPOKI, ALE SYNTHA UŻYWAM TEGO SAMEGO CHOĆ NABAWIŁ SIĘ DZIWNEJ AWARII, KTÓRA MU TAK NA PRAWDĘ POSŁUŻYŁA...USŁYSZYCIE...BĘBNIARZ ZE MNIE ŚREDNI, MUSZĘ POSIŁKOWAĆ SIĘ METRONOMAMI BY TRZYMAĆ RYTM A I KTO ZNA MOJE NAGRNIA, WIE, ŻE ROBIĘ NAKŁADKI  BĘCEN AKUSTYK+ DRUM MACHINE LUB COŚ Z SYTHA...RZADKO COŚ Z GENIALNYCH BIBLIOTEK W INSTR VST...JAKOŚ RAZI MNIE TO, ŻE JEDNAK KTOŚ UDERZAŁ TE DŹWIĘKI A JA MAM SIE OD TYM PODPISAĆ?   JEST TO FAIR? 
KOCHAM TEN ARSENAŁ....MOŻE JUTRO COŚ NAKRĘCĘ O NIM I PRZEDSTAWIĘ WAM "MOJE KOBIETKI"..NAWET JAK KOGOŚ PRODUKCJA MUZYKI W OÓLE NIE INTERESI, ZAPEWNIAM WAS, ŻE OPWIEM CAŁKIEM CIEKAWE HISTORIE... 

ZAPOWIEDŹ KONCERTU, KTÓRY MIAŁEM ZAGRAĆ 16 WRZEŚNIA...TAK BYŁO OPLAKATOWANE...3 DNI PRZED KONCERTEM SŁYSZĘ "WIESZ...ZAGRAMY JESZCZE Z JEDNĄ KAPELĄ BO AKURAT JADA PO DRODZE...RATOWAŁEM IM DUPĘ W CZERWCU...A ONI MI TAKI NUMER...O PEWNYM RYBICKIM KLUBIE MÓWIĘ...ROBIŁEM IM RELAMY NA CAŁOMIESĘCZNE CYKLE..OJ NIE...ZAGRAŁEM W PIATEK DZIEŃ WCZEŚNIEJ....SALA BYŁA W SAM RAZ ZAPEŁNIONA...BEZ TŁUMÓW...OCEŃCIE SAMI...A FOTO NA LAKAT... Z MOJEGO KONCERTU WE WROCŁAWIU.... 
I ZAGRAŁEM....LOOPER NAGRAŁ RYTMY Z ELEKTRO-AKUSTYKA I ZE DWIE ŚCIEŻKI... 
POTEM NA "KRĘCĄCY SIĘ OK 4 MIN LOOP 1 ELEKTRYK Z DWOMA HUMBUCKERAMI... 
 W KOŃCU FINALNIE PODŁĄCZYŁEM ULUBIONĄ OSTATNIO YAMAHĘ, W UKŁADZIE HUMBUCKER, SINGLE COIL, SINGLE COIL....I DO TEGO WOKALOWE PĘTLE...TOCHĘ HARMONIZERA I ZABAWY....Z  FOTOGRAFII POWSTAŁ LAKAT NA RACIBORSKI HALLOWEN...:) A TENŻE ZŁOŻONYY UTWÓR, ZAREJETROWAŁ SIĘ I PO KILKU OCZYSCZENIACH, POPRAWKACH WYNIKAJĄCYCH Z EMOCJI...TRAFI NA ALBUM...JAKO NR 3 NA KĄŻKU 2.WIĘCEJ W CZĘŚCI DRUIEJ TEGO POSTA OKOŁO WEEKENDU...ZAPRSZAM....BĘDZIE DUŻO PLENERÓW ULICZNYCH, WIĘC KWINTESENCJI ZAŁOŻEŃ POWSTANIA ALBUMU...

teraz w studio dogrywam bębny, bass, syntezatory i inne intrumenty aby pod koniec lutego wydać płytę, dokładnie ostatniego lutego - Lucca Jan D. - "Uliczne granie"...utwory rejesrowałem także podczas koncertów plenerowych, klubowyc i zamkniętych, takich na specjalne zaproszenia...powstanie więc coś na prawdę ciekawego, trochę bluesa trochę rocka, trochę pseudo gotyku i gitarowej elektroniki....troę smutku, trochę radości,,,,bo sporo cierpiałem, chorowałem ale Wy nieśliście mi sens życia i radość....Album będę promował wszędzie :) I na ulicach, na których go nagrywałem , w klubach, i plenerach miast oraz wszędzie tam gdzie mnie zaproszą... Kto jest zainteresowany koncertem - lub ma jakąś ciekawą propozycję- proszę o kontakt tel. 664 084 990 lub mailowy lucca.jan.d.records@gmail.com lub luccajand.impresariat@vp.pl ew. https://www.facebook.com/lucca.jan.d.fanpage/ lub https://twitter.com/Lucca_Jan_D_ lub bezpośrednio spotykając mnie :)


  

Dziękuję całej Polsce za gościnność, radiom 90 i Vanessa oraz TV Racibórz i Tv Rybnik oraz wszystkim przedsawicielom mediów, prasy tej trdycynej i elektronicznej....subskrybjcie mój kanał... https://www.youtube.com/user/LuccaJanD bo już na dniach sporo się wydarzy... dziękuję Wszystkim za polubienia mojego tzw. fanpage`a, każde wyświetlenie na YT, komentarz, suba i łapkę w górę (to bardzo omaga przy oranizacji koncertów"..wiadomo, ziarnko d ziarnka.... oglądajcie więc i udostępniajcie jeśli ccecie mi pomóc...a tak a proos- to pierwsza oficjalna zapowiedź nowe III, oficjalnej w pełni płyty o bezwzględie pewnym terminie.... Szukajcie od ostatniego lutego LUCCA JAN D. - "Uliczne Granie 2017 - 2 CD" ....cena nie przekroczy 20 zł....więcej, wcześniej w zwiastunach na moim kanale YT, gdzie jeszcze w tym tygodniu zacznę dzielić się z Wami filmami z pracy w studiu i nie tylko...oraz na FB https://www.facebook.com/lucca.jan.d.fanpage/ i wciąż budowanym blogu http://lucca-jan-d.blogspot.com/ oraz w/w twitterze...do usłyszenia Kochani....

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY