PODZIĘKOWANIA A PROPOS FACEBOOKA ORAZ TROCHĘ WIĘCEJ O ZBLIŻAJĄCYM SIĘ KONCERCIE W DZIEŃ ŚW. WALENTEGO PEŁNEGO WYJĄTKOWOŚCI (14 LUTY GODZ. 17:00 W RYBNICKIM "CAFE BOSCO" )





Nie ma co ukrywać, iż moje profile Facebooka (na które serdecznie nieustannie zapraszam-zarówno stałych znajomych, jak i osoby, które pragną do naszego przyjacielskiego grona dołączyć-linki na końcu posta/notki), obok tegoż budowanego i rozszerzanego wciąż bloga to wyjątkowe, najbardziej interaktywne formy kontaktu i inormacji dla Was moi Drodzy. odnośnie działań muzycznych mojej skromnej osoby. Pozwolę sobie więc na parę słów odnośnie FB i jego roli w promocji wydareń z moim udziałem, szczególnie ostatnio-koncertu planowanego na 14 lutego 2015 w Rybnikuo godz 17:00 w "Cafe Bosco".
Do koncertu zostało mniej niż 2 tygodnie, ruszamy więc "z kopyta" z kampanią reklamową; informacyjno - multimedialną owego artystycznego, "walentynkowego" wydarzenia. Pojawia się i będzie coraz więcej pojawiało się facebookowych notek pełnych coraz dokładniejszych szczegółów, linki do obszenych artykułów tu na blogu oraz do odgłosów medialnych -zapowiedzi, informacji i innych materiałów promocyjnych publikowanych w różnych miejscach sieci i nie tylko...
Coraz ważniejsze znaczenie zaczyna mieć mój tzw. "Fanpage", czyli typowa strona tematyczna na portalu FB - w tym wypadku poświęcona stricte mojej działalności artystycznej. Nazwa tego rodzaju stron, nie dokońca jest trafna jeśli chodzi o styczność co do mojej ooby, gdyż jak zawsze podkreślam , słowo "fan" dziwnie mi się kojaży...ja posaidam przyjaciół, znajomych-odbiorców mojej muzyki i tekstow, słuchaczy, których darzę niesamowitym szacunkiem za poświęcony czas na odsłuch , przemyślenia mojej twórczości; za wydanie opini na jej temat czy opis własnych odczuć , interpretacji na temat danego utworu etc...ale zdecydowałem się jakiś czas temu na założenie nie tylko profilu tradycyjnego na FB, ale także strony opisywanego typu, ze względu na nieco inne możliwości, mechanizmy funkcjonowania oraz , jak wspomniałem wyżej umożliwienie zainteresowanym stricte moją muzyką i działalnością artystyczną, śledzenie najaktualniej, najszybciej , niemal zaraz po niniejszym blogu wszelkich informacji co w moim skromnym światku artystycznym się dzieje- za pomocą jednego kliknięcia w "przycisk" "Lubię to" na tle tzw. "zdjęcia w tle" ;). Trochę tych osób już się zebrało, i zbiera się ciągle, co bardzo mnie cieszy...na profil zwanym 'prywatny" często podaję informacje skrócone, niektóre pomijam ( nie każdego ze znajomych) musi przecież interesować tylko i wyłącznie moja muzyka.Na "Fanpageu" mam pod tym kątem większe, sobodne pole do popisu...i wtymże kierunku będę też zmierzał, zachęcam więc do dołączenia do tejże mojej strony na FB- link i tu: https://www.facebook.com/lucca.jan.d.fanpage i pod końcem treści bieżącej notki....Fanpage jest miejscem, w którym w dość krótkim czasie po publikacji informacji na blogu, który jest najbardziej podstawowym miejscem dotykającym mojej dzialalności, pojawiają się albo dość obszerne streszczenia artukułów z bloga, bądź odnośniki do konkretnych notek. Obie strony wzajemnie się uzupełniają .Blog wciąż rowijany, choć nie tak szybko jak chciałbym, z prozaicznego powodu braku czasu, także jak widzę po co dziennych wykazach statystyk nabiera na znaczeniu w strategii informacyjnej. Polecam przegląanie jego podstron, które w górnym menu również powoli przybierają w liczbę. O planach co do bloga napiszę jednak osobną notkę....
Wróćmy więc do Faceboooka i promocji na nim najbliższego wydarzenia koncertowego. Dziękuje wszystkim za polubienia postów mu poświęconych, za komenty (także osób, które mieszkają bardzo daleko, i nie są w stanie być na wieczorze 14 lutego- na często padające hasło :" zagrałbyś gdzieś bliżej " ;) odpowiem Wam serdecznie, na pewno jescze w tym roku dotrę w większość rejonów Polski, a jak macie konkretne pomysły miast, miejsc, klubów, imprez- piszcie albo na FB albo na e-mail: lucca.jan.d@vip.interia.pl , terminarz jeszcze posiada wolne miejsca ) ) i zapraszam Was jak najliczniej na koncert , to rozpoczęcie mojego tegorocznego sezonu koncertowego- nie typowe, bo całkowicie akustyczne, ale dlatego też koncert będzie szczególnie nastrojowy, wyjątkowy, kameralny- taka też jest okazja. Ten wyjątkowy wieczór artystyczno-emocjonalny będziemy współtworzyć razem-ja i Wy...rzadko grywam koncerty tego typu, z tak bezpośrednią bliskością słuchaczy, przebywając niemal dosłownie wśród nich..cieszy mnie to jeszcze bardziej Tak całkowicie akustyczny koncert, pozbawiony efektów modulacyjnych, elektroniki to prawdziwy sprawdzian i próba generalna na caly koncertowy rok- w takich warunkach zauważalne są wszelkie niedociągnięcia warsztatowe zarówno instrumentalne jak i wokalne- taka forma zapewni nam więc pełny realizm brzmienia z niespotykanego zwykle na koncertach bliska Podkreślam dlatego też, niesamowite Wasze zadanie we współautorstwie tworzenia tego małego spektaklu.Jest to też wyjątkowa okazja usłyszeć tak zaaranżowane moje utwory...a zapewniam Was, że na te 2 godziny dobieram Wasze ulubione piosenki, z mojego repertuaru-nastrojowe ballady o miłości, emocjach, uczuciach...będzie też kilka niespodzianek... Od dziś ruszamy coraz mocniej z promocją koncertu., tym bardziej dziękuję za Wasze włączenie się w nią poprzez udostępnianie plakatu czy postów związanych z tym wydarzeniem. Będzie wyjątkowo...wkrótce potem, jeszcze w lutym startujemy z już z "normalnym", elektryczno-elektroniczno-eklektycznie rockowo brzmiącym cyklem koncertowym 2015, tym bardziej warto posłcać tak nie typowych aranżacji - będzie zadziwiające porównanie...Polecam w najbliższe dni mojego fanpagea oraz oczywiscie bloga... http://lucca-jan-d.blogspot.com/ .
Dziękując Wam za polubienia, komentarze a przede wszystkim udostępnienia na Waszych osiach informacji dotyczących koncertu 14 lutego w Rybniku , w "Cafe Bosco", wdzięczny jestem tymbardziej, że pomagacie w ten sposób i to w bardzo skuteczny sposób promować i omawiane wydarzenie, jak i całą moją twórczośc n zasadzie sieci informacyjnej. Dziękuję na prawdę całym sercem...podobnie jest z udostępnianiem utworów czy to tymi "wgranymi" na FB czy tymi z mojego kanału YouTube -link : https://www.youtube.com/user/LuccaJanD
A teraz jak w tytule- kika szczegółów więcj o zbliżającym się koncercie:




Jak wiadomo koncert rozpocznie się 14 lutego 2015 r, w "Cafe Bosco" w Rybniku na ul. Jana III Sobieskiego 14 o godzinie 17:00. Wstęp jest wolny, Oto link do artykułu zapowiadającego to wydarzenie z portalu






http://kultura.rybnik.eu/pl/content/lucca-jan-d-akustycznie1348121562


Jak wspomniałem wyżej, koncert zaczyna się o godzinie 17:00, zapraszamy jednak na miejsce nieco wcześniej, można będzie podyskutować wspólnie przy dobrej kawie o czekającym nas wydarzeniu czy w ogóle o muzyce, sztuce czy uczuciach lub emocjach, jako, że data będzie sprzyjała tego typu rozmowom. Wcześniejsze przybycie pozwoli też zająć wygodne, dowolne, odpowiadające miejsce. 
Dla osób nie znających dokładnie Rybnika  i położenia miejsca koncertu, pod spodem zaieszczam link udostępniający mapkę lokalizacyjną "Cafe Bosco", dodam, że jest to śisłe centrum Rybnika , kilka kroków z Rynku lub Placu Wolności, dosłownie kilka kroków:

LINK: https://www.google.com/url?sa=D&oi=plus&q=https://www.google.com/maps/place/Kafe%2BBosko.%2BFHU.%2BStronczek%2BA./data%3D!4m2!3m1!1s0x47114f29d81d8a09:0x8e5ce2665e269dcd?gl%3DPL%26hl%3Dpl

Omawiane powyżwj linki FB- zapraszamy :
 https://www.facebook.com/lucca.jan.d.fanpage (dołącz do FB strony stricte o mojej twórczości.)

https://www.facebook.com/lukasz.jan.dziedzic  (dołącz także do grona znajomych na "prywatnym FB, wyślij zaproszenie)

A poniżej jeszcze udostępnienie z google+ do mapki lokalizacyjnej miejsce koncertu.

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY