CYKL/SERIA: "GRUDZIEŃ- CZAS ŚWIĄTECZNEGO KLIMATU, PODSUMOWAŃ, WSPOMNIEŃ, PLANÓW..." - "POSUMOWANIE-WSPOMNIENIE PIERWSZE - POST No 1"



WPROWADZENIE:

ZAPRASZAM WAS NA MOJĄ GRUDNIOWĄ, KOŃCOWO - ROCZNĄ SERIĘ/CYKL
MYŚLĘ, ŻE OSOBY ZAINTERESOWANE MOJĄ MUZYKĄ, TWÓRCZOŚCIĄ I DZIAŁALNOŚCIĄ ARTYSTYCZNĄ (ZARÓWNO PRZESZŁOŚCIĄ, DOKONANIAMI, JAK I PLANAMI MOJEJ SKROMNEJ OSOBY); OSOBY ODWIEDZAJĄCE TEN BLOG, NAWET TERAZ W CZASIE JEGO PEŁNEJ REAKTYWACJI, ROZBUDOWY I "REMONTU"  POD KĄTEM ROKU 2016 R, Z CHĘCIĄ ODCZYTAJĄ TE WSPOMNIENIA ZNAJDUJĄC W NICH COŚ DOTĄD NIE DOPOWIEDZIANEGO, COŚ W KOMPENDIUM - PIGUŁCE INFORMACJI, KTÓRYCH NAWET JA JESZCZE NIE DODAWAŁEM... W CYKLU TYM, PO WSPOMINKACH ;) I PODSUMOWANIACH NA SZEROKĄ SKALĘ, POJAWIĄ SIĘ WKRÓTCE ZDECYDOWANE, DOŚĆ RADYKALNE PLANY...ZAPRASZAM SUBSKRYBENTÓW BLOGA, JAK I "WOLNYCH STRZELCÓW" JEŚLI CHODZI O ODWIEDZINY... ZACZYNAMY ;) ;     

" PODSUMOWANIE - WSPOMNIENIE PIERWSZE - POST No I "      

   
GRUDZIEŃ- CZAS ŚWIĄTECZNEGO KLIMATU,  DUCHOWEGO - KLIMATU KONTRASTUJĄCEGO - MEGA KONSUMPCJI (W DZISIEJSZYCH CZASACH NIE DA SIĘ INACZEJ JUŻ NIESTETY EGZYSTOWAĆ...I NIE MA W TYM NIC ZŁEGO - WAŻNE BY I DUCHOWOŚĆ I BIEGANINĘ POGODZIĆ ZE SOBĄ)...ALE GRUDZIEŃ TO TAKŻE I CZAS PODSUMOWAŃ...   PODSUMOWAŃ, WSPOMNIEŃ ORAZ POSTANOWIEŃ I  PLANÓW... 

              Jak już w tytule ująłem, czy jako jednostki tworzące wspólnotę społeczną, jedni głęboko przygotowujący się na przeżycie narodzin Jezusa (pamiątki tego wydarzenia a także Jego narodzin wewnątrz siebie na nowo-ale to nie religijny blog , więc nie będę wprowadzał aż takich dygresji), inni bardziej z wymagań tradycji, jeszcze  inni, nawet ateiści (każdy ma prawo żyć jak chce...) - wszyscy ulegamy klimatowi nadchodzących świąt. Żyjemy w takich czasach, że bez konsumpcjonizmu zaostrzonego dodatkowo przez wszech obecne reklamy, marketing i związaną z nim psychoteknikę sprzedaży - musimy żyć także konumpcją..zakupami, także po to by przygotowć nasze ciało i otoczkę duchowości dla naszej luzkiej fizyczności .Świat się zmienia, miasta zaczynają okres świąt Bożgo Narodzenia już zaraz po "Wszystkich Świętych"...Nie ma w tym nic złego, z resztą co mnie o tym wyrokować, każdemu odpowiada inny styl życia..ja też żyję na co dzień inacej niż większość ludzi choćby uprawiając zawód wolny - "nie zawód" wobec zdania chuyba azrości i złośliwości , niektórych, a może faktycznie myślą, że to jakiś leciutki kawałek chleba... ( w to już nie wniknę ani zamiaru nie mam ;) ) Ważne by wszystko jakoś pogodzić, duchowoć, potrzeby konsumpcyjne dla ciała, bo ani ascetami ani duchami nie jesteśmy :)

Ale na koniec tytułu dodałem..."grudzień - czas podsumowań, refleksji, zamysłu" (rozszerzając i parafrazując...)
Mam masę pracy od listopada, załatwianie koncertów klubowych, scenicznych, estradowych, oraz pozwolenia miejskie na zwykły busking, czyli koncerty "na streecie",sprawy wydawnicze...także muzyczno-wizualno-ydwnicze niespodzianki i "prezenty" dla Was, zainteresowanych moją działalnością ( ale o tym  "gwiazdkowaniu"  przed gwiazdką :) w osobnym poście)... 

Mnie też dopadł okres zamysłu i podsumowań, rozważań...bo mam plany intensywne jak nigdy na rok 2016...w końcu w pełni sił i zdrowia by zadziałać na szerszą skalę; a jak nie podjąć ważnych decyzji bez spoglądania wstecz, ku historii, bez podsumowań wydarzeń  aby w przyszłości dać LUDZIOM COŚ NA WIELE WYŻSZYM POZIOMIE...?
Podsumowujmy więc,po fragmencie, dzieląc na podtytuły i posty by nie przemęczać Was nadmiarem informacji.. zastanawiałem się czy chronologicznie, czy wręcz odwrotnie...biorę pod uwagę okres ostatnich dwóch lat w tych podsumowaniach i wspomnieniach... od początku roku 2013...
Wczoraj decyzję o tym pomógł mi podjąć, jeden z portali społecznościowych, gdzie przysłał mi "wspomnienie"  - post  post opisany i opatrzony odpowiednią grafiką" :) :

"Twoje wspomnienia na .................Lucca Jan D. (Łukasz Jan Dziedzic), na .......... troszczymy się o 

Ciebie i udostępnione przez Ciebie wspomnienia. Mamy nadzieję, że powrót do tego posta sprzed roku 

sprawi Ci radość. "


Początkowo z uśmiechem zareagowałem, ale , w gruncie rzeczy? Koncert electro-akustyczny 

wzbogacany elektroniką i samplami, dla lub  "w ramach" cyklu " CKA  w sali widowiskowej, koncertowej 

 "PiMBP" w Rybniku z końca listopada 2014 roku, był świetnie zorganizowany, także medialnie

 medialnie; zapowiedzi w TVT Rybnik, Bilboardy świetlne, kilkainaście tablic informacyjnych o 

charakterze 

kulturalnym, zapowiedzi w Radio 90, gazety, portale i patronaty rybnickich czołowych jednostek 

opiekujących się z ramienia miasta kulturą; poza tym świetna sama organizacja wykonawcza koncertu ; 

znakomite oświetlenie, nagłośnienie, efekty wspomagające oraz klimat "gry światła i cieni za pomocą 

świec (doceniona przez wielu, a zaaranżowana przez mój bardzo bliski  sztab ;)  ). 

Doskonała organizacja realizacyjna 

produkcji filmowej koncertu oraz mini reportaż przedstawiony na początku programu informacyjnego 

TVT, zawierająca także przed koncertowy wywiad ze mną... Oto on ( pierwsze kilka minut długiego 

programu info, którą rozpoczyna materiał o mnie pt. "Sam na scenie"...polecam ...


Plakat oraz nat Koncertu z elementami grafiki reklamowej wykorzystanej w animacjach tablic/bilboardów 

reklamowo-kulturalnych ; na jego dole patronaci medialni zaangażowani w tenże koncert, także 

sponsorzy:


A to fotografie z rejestracji materiału na zwiastun mojego koncertu w TVT (Realizowane w "Rondo Music":



NA KONIEC TEGOŻ PIERWSZEGO TEMATYCZNEGO POSTA Z SERII - TO CO NAJWAŻNIEJSZE - MOŻECIE ZOBACZYĆ ZAREJESTROWANY KONCERT, UMIESZCZONY W FORMIE PLAYLISTY AUTOMATYCZNEJ - UTWORY POPŁYNĄ AUTOMATYCZNIE, POCZĄWSZY OD INSTRUMENTALNEGO "INTRO/WSTĘPU", GORĄCO ZAPRASZAM...ORAZ NA KOLEJNE POSTY Z TEJ SERII , TENŻE TEMAT UZUPEŁNIĘ W PRZECIĄGU DOBY, DWÓCH, WIĘC ZAPRASZAM CZĘSTO NA BLOGA W NAJBLIŻSZYM CZASIE... MIŁEGO SŁUCHANIA-LUCCA

"LUCCA JAN D. - Koncert dla CKA w Rybniku + Wywiad przed koncertowy i krótki reportarz telewizji TVT" :







Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY