DZIŚ POCZĄTEK TRIDUUM SACRUM...

DZIŚ POCZĄTEK TRIDUUM SACRUM...
Najgłębsze duchowo przeżywane chwile skupienia i koncentracji...Każdy ma prawo przeżywać je po swojemu i wg swoich wewnętrznych potrzeb...Ja napisałem utwór o człowieku zepchniętym na dno, sponiewieranym, ale , którego męka daje nam nadzieję i wiarę w sens co dziennego cierpienia po trudnych własnych cierpieniach o i otarciu się o śmierć jako młody człoiek w 2001 roku chyba, wówczas zarejestrowałem go częściowo, dokończyłem w 2010....Poświęćcie chwilę na tekst, także pod opisem utworu na stronie źródłowej, może znajdziecie coś dla Siebie w takiej interpretacji Pasji: 

Człowiek z dna (sł.muz,wyk.prod. Lucca Jan D. /Łukasz Jan Dziedzic)


Widziałem go, pod górę szedł
Pamiętam tak, na prawdę;
Smutek Jego i Jego oczu znak :
To człowiek, człowiek na dnie...

Widziałem go jak wisiał tam;
Pomiędzy niebem a ziemią...
A jego ból zamiast zabić mnie,
Napełnił mnie mnie nadzieją!

ref.
Człowieku, Człowieku na dnie...
Człowieku, Człowieku z dna...
Człowieku , Człowieku na dnie...
Pokarz nam Swoją Twarz!!!

Pewnego dnia, gdy umrze czas,
I ziema się zapadnie...
Schodząc z chmur osądzi nas;
Ten Sam, który był na dnie!

ref.
Człowieku, Człowieku na dnie...
Człowieku, Człowieku z dna...
Człowieku , Człowieku na dnie...
Pokarz nam Swoją Twarz!!!

ref.
Człowieku, Człowieku na dnie...
Człowieku, Człowieku z dna...
Człowieku , Człowieku na dnie...
Pokarz nam Swoją Twarz!!!



Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY