TAK , NARAZIE W TELEGRAFICZNYM SKRÓCIE BYŁO W SOBOTĘ W RADLINIE :) part I -WSTĘP

PUNKT 18:00, ZGODNIE Z PLANEM NA KORFANTEGO 35 W RADLINIE , DO , KTÓREGO WRACAM CO KILKA LAT (A TO NA DUŻĄ SCENĘ, (gdy w `99 popołudniem supoart`owałem (zawsze mam problem ze słowem  oznaczjącym wykonawcę rozgzewającego- support :)) Czarno-Czarnych)- gdy grałem w cyklu wówczas jeszcze wodzisławskiego radia 90 fm -"gorące lato z radiem...itd)A TO NA JESZCZE WIĘKSZĄ ESTRADĘ PLENEROWĄ PRZY PEŁNYCH TŁUMACH ZA MOSiRem także, (tym razem dla zagospodarowania miejsca ustawioną wzdłuż...) JAKO GWIAZDA ;) SERIO SERIO O 20:00 Z HAKIEM....-ROK2001 ALBO 2002,  JESZCZE NIE MIAŁEM CYFRÓWKI WÓWCZAS A TAK W OGÓLE, JAKOŚ NIE MYŚLAŁO SIĘ O UPAMIĘTNIANIU TAMTYCH IMPREZ...ŻYŁO SIĘ CHWILĄ I PAMIĘCIĄ. A SZKODA... PRZYKŁADOWO PRZEMIŁO WSPOMINAM FOTOGRAFIE SCENICZNE Z TAMTYCH LAT;


TO NP. RYDUŁTOWY, DOKŁADNIE CZERWIEC `99 I MÓJ DEBIUT NA WIELKIEJ SCENIE, STADION...(TEN Z PRAWEJ PRZY MICRO...TO JA :) ) - SUPPO`ART GRUPY "HEY", KOŃCÓWKA WYSTĘPÓW BANACHA W ZESPOLE...POTEM PRZESZEDŁ DO INDIOS BRAVOS...ALE MIAŁO BYĆ O RADLINIE I TO WIECZORZE Z CZERWCA ALE 24 I TO 2017 R.

PO KILKU KLUBOWYCH KONCERTACH CO KILKA LAT W TYM MIEŚCIE...NP. OH MY GOD! TO JUŻ 2,5 ROKU TEMU :)




WRACAJĄC DO TERAŹNIEJSZOŚCI, OGROMNIE UCIESZYŁ MNIE FAKT, ŻE BĘDĘ MÓGŁ TAK NA PRAWDĘ  ZAGRAĆ PLENER W OGRODZIE "PUBU NA WINKLU", NA ŚWIETNEJ SCENIE I W DODATKU "MUZYCZNIE" DAĆ POCZĄTEK, OTWORZYĆ KONCERTY W TYM MIEJSCU...

Koncert się toczył...mam sporo materiałów, kilka dni zaglądajcie tutaj, jutro I NIE TYLKO :),  na LUCCA JAN D. - STRONA MUZYCZNA FB ARTYSTY- TZN. MNIE ;) , także od jutra od 22:00 mniej więcej poproszę na mój kanał YouTube - https://www.youtube.com/user/LuccaJanD i klikajcie łapki w górę, tzw. "po młodzieżowemu -SUBY-czyli subskrypcje- te dzwonki, które tam są , no i zapraszam do posłuchania materiału z sobotniego koncertu oraz pozielenia się opiniami :) w komentarzach, odpiszę na każdy...poza tym, zapraszam jutro itd. nahttps://www.youtube.com/user/LuccaJanD oraz  ...zaproszę tam, gdy będzie już profil Kochani...
ok, A jeśli chodzi o "wiosło", czyli gitarę z tej fotografii...ta gitara to   to moja tzw. "wyścigówka", używam ją w utworach , gzie trzeba grać szybkie skomplikowane solówki....jest rewelacyjna, polski hand made...Polak potrafi , oczywiście 24 progi, i solidne tremolo z wajchą, której nie boję się używać, że przy ostrym "targaniu" mostek wystrzeli w powietrze....nazw wioseł jak widzicie nie wymieniam, bo jestem użytkownikiem a nie sprzedawcą, swojej sygnatury chyba długo się jeszcze nie doczekam, choć pomysły na ulepszenia , "ulepszenia pod kątem swoistego soudnu" i rozwiązania mam...endorserem póki co również nie jestem, więc wymieniam rodzaje.. nie marki...a jak już o reklamę chodzi to po lewej stronie na krześle to nie koszulka na przebranie :D ani na sprzedaż :D... flaga w produkcji a nazwę łatwiej słuchanego wykonawcy zapamiętać , gdy wzrokowo widnieje  potem można stukać w google, FB ( by polubić fanpage takiego artysty  ) - zwróćcie Kochani uwagę na piękne, stylistycznie mega wykonane logo "Pubu na Winklu" nad sceną.. , w kącku akurat opustoszałe miejsce dla dzieciątek i młodszych słuchaczy aczkolwiek jak się przekonałem świetnych tancerzy...w oddali ledwo widoczny Mosir Radlin...- lewy dolny róg- moje gitary zebrane w stojaczku , czekające na swoje pory.... Lucca Jan D. (Łukasz Jan Dziedzic Więcej, zarówno dla Przyjaciół czytelników, którzy chcą czytać, słuchać o technicznych aspektach gitarowego świata czy to w wersji delikatnie wprowadzającej... pełnej na full dla muzyków  oraz dla tych,których interesuje dźwięk moich i wykonywanych przeze mnie piosenek ale technologia gitar -nie koniecznie..jakoś to podzielimy...tyle słowem wstępu...więcej jutro pod wieczór :) Spokojnej nocy :)



Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY