ALBUM "DECCADENTA" W OSTATECZNEJ, FINALNEJ WERSJI JUŻ DO POBRANIA ZA DARMO!!!

Drodzy Słuchacze, Szlechetni Odbiorcy mojej muzyki o niezwykle cierpliwym zmyśle słuchu :
 Mam niezmierną przyjemność poinformować Was, iż pierwszy album - "DECCADENTA" rozpoczynający cykl "Strzelając do Aniołów - Antologya Eclecctica (1997-2014)" już jest do pobrania zupełnie za darmo dzięki rozwiązaniom marketingowo-reklamowym pod linkiem http://beezar.pl/albumy/deccadenta   . Nie wszystko jest tam jeszcze opisane, ale jeszcze dziś wszystko zostanie uzupełnione. Jednocześnie zapewniam, iż jest to jedyne legale, autoryzowane przeze mnie miejsce do pobrania prawdziwej wersji tego albumu. Pliki mp3 są w najlepszej możliwej jakości i szerokości pasma, świetnie opisane mają meta dane informacyjne. Poza tym dla lubiących multimedialne szczegóły, mam miłą niespodziankę-podczas odtwarzania plików w Windows Media Player, przystosowanych telefonach, programach i wszelkich innych urządzeniach odtwarzających -  wyświetlać się będzie okładka płyty. Zatem zapraszam, 14-cie utworów czeka...                                                                     -Lucca Jan D.


Komentarze

  1. Cieszy że publikujesz mp3zatzw wsiaszczyli za friko.Ludzie są niestety nastawieni na darmochę.Ja tam wiem jednak,żemp3 to tylko empetruja, skompresowana podróbka szczęścia dla ucha.To takjakby mercedesa ścisnąć do rozmiaru malucha.Komu to wstarcz? ok.Ja z kolei jestem mega audiofilką, we wrześniowychhappeningach w gliwicach nabyłam sześciopak twoich utworów i wymiękłam, niebo w uszach, nawet masówki z dobrych tłoczni się chowają.tu jest pełne pasmo,czuć,żeto pliki prosto z formatów studyjnych.I tu mała prośba, napisz coś kiedy będzie można nabyć płyty zapowiadanego cyklu w wydaniu deluxe,w tej wspomnianej przeze mnie technologii?pomyśl nad choćby małym sklepikiem w necie z takim exclusv towarem, albo stałe miejsce aukcji internetowych.to samo z gadżetami, chyba nie zdajesz sobie sprawy jaki popyt na to jest w środowisku.ułatw kanał kontaktu ze sobą to się głębokoździwisz.przepraszam za błędy ale spacja się zacina.Dobra, powodzenia,idziesz w zajebistymkierunku.wypływaj w końcu chłopiebo wtym kraju nie ma już nic co rusza.nawet stara gwardia zawodzi.wszystkiego dobrego.możesz liczyć na moje komentarze i stałe odwiedziny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Ci nie tylko za odwiedziny i odczyt - ale także komentarz... - Lucca Jan D.

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY