Jutro start cyklu koncertowgo "LUCCA JAN D. - KONCERTY 2016 - BUSKING, CLUBING & STAGE 2016"....

DOBREJ NOCY KOCHANI :) Raz jeszcze 

WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W 

NOWYM ROKU !




Postanowiłem odpuścić dziś publikację pierwszej części video-bloga, każdy jest wyczerpany po zarwanych nocach, a ja dołączam do odcinka kilka dotąd nie publikowanych utworów, w sumie kto by chciał z Was jeszcze przez godzinę oglądać i słuchać mnie...Prawdę mówiąc padam na twarz i kręci mi się w głowie...Juro opadną emocje, nadmiar życzeń...zdecydowanie uważam, że jutrzejszy wieczór jest lepszym terminem...a w pośpiechu tzw. "dziadostwa" na wyczerpanych bateriach nie chcę publikować....
Poza tym jest tam ogromny nadmiar informacji, o płytach, o koncertach, które w nowym brzmieniu zaczynam już jutro....Inna rzecz, że przecholowałem z nie spaniem, przez 3 doby spałem może z godzin...lepiej położę się od razu...zrobiło mi się jakoś słabo..., nie swojo...rano koncert a odcinek premierowy vloga niech będzie dopracowany do perfekcji :) .Poświętujmy jeszcze dziś, a od jutra ostra robota, choć cy więcej niż 20 godzin na dobę można prawie co dnia zajmować się muzyką...padam...

Jutro start cyklu koncertowgo
 
"LUCCA JAN D. -  

KONCERTY 2016 - BUSKING, CLUBING 

& STAGE 2016".... 



Kto chętny, zapraszam do Rybnika od
godz 8:00- 14:00... Świe e brzmienia, świeży repertuar już z nowego, nadchodzącego albumu, oczywiście nie zabraknie ani "Deccadenty" ani " W CIENIU SKRZYDEŁ"....w niedzielę dzień przerwy, w którym podam około 2 tygodniowy plan miast, które odwidzę koncertowo...Poświętujmy dziś jeszcze, odeśpijmy - jutro ja wracam do normalnego cyklu, zaczynam najbardziej aktywny rok pod kątem muzycznych planów...Boże jak ja dam radę z tym wszystkim?

COŚ NA WZMOCNIENIE WIARY, ŻE DAMY SOBIE RADĘ... 

DOBRANOC KOCHANI - LUCCA, DO JUTRA, W TYM OKU BĘDZIE MNIE TYLE, ŻE BĘDZIECIE MIELI MNIE DOSYĆ... :)

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY