KONCERT LUCCA JAN D. W RYBNICKIM KLUBIE "STARA GAZOWNIACZAR NOCKI" - PIERWSZE WRAŻENIA SOBOTNEGO WIECZORU

W SOBOTĘ 25 CZERWCA 2016 R. W NIE DAWNO OTWARTYM RYBNICKIM KLUBIE "STARA GAZOWNIA CZAR NOCKI", W ORGANIZOWANĄ TAM TZW. "NOC KUPAŁY" OD GODZINY 18:00 DO OKOŁO GODZ. 21:30 PLUS PRZEZ PONAD 40 MINUT BISU NA ŚWIEŻO ZMONTOWANEJ SCENIE, BEZ MINUTY WYTCHNIENIA, Z GITARAMI ELEKTRYCZNYMI W RĘKACH, Z  ELEKTRONICZNYMI "KOSTKAMI" CYFROWYMI I ANALOGOWYMI ORAZ PRZED MIKROFONEM - W 100% "LIVE , WŚRÓD MOCY ROCKA  I SENTYMENTU BLUES`A - PRZED WSPANIAŁĄ PUBLICZNOŚCIĄ, WYSTĄPIŁ LUCCA JAN D. JUTRO W NOCY OBSZERNY OPIS KONCERTU - JUŻ ZAPRASZAMY!!! BĘDZIE DUŻO WIĘCEJ FOTOGRAFII ORAZ....KTO ZAJRZY PRZEKONA SIĘ SAM I CHYBA NIE BĘDZIE ŻAŁOWAŁ :) 

"Dziękuję z całego serca przede wszystkim Wspaniałym, Wspaniałym Ludziom, którzy wczoraj pokazali, że piękno gitarowej, rockowo-blues`owej muzyki nigdy nie przemija poświęcając swój czas oraz wewnętrzną energię na przyjście, posłuchanie mnie z szacunkiem, uwagą oraz śpiewając całą salą klubu razem ze mną szczególnie żywsze, mocniejsze utwory. Dziękuję za wspaniałe ciepłe przyjęcie. Emocjonalne wsłuchiwanie się oraz żywe,bardzo spontaniczne reakcje-w zależności od klimatu utworów.Dziękuję Przyjaciele, dzięki Wam mogłem poczuć pełen luz wykonawczy co pozwoliło mi  uzewnętrznić nuty napędzające moją duszę i ciało.Dzięki za miłe konwersacje-te króciutkie, gdy byłem jeszcze na scenie i te po koncertowe-nieco dłuższe...Dziękuję organizatorom koncertu za zaprosiny, przygotowanie i gościnność.Mam nadzieję powrócić w to miejsce pod koniec tego lata lub jesienią, podczas mojego planowanego cyklu klubowych koncertów-wówczas wrócę z jeszcze większą energią i przygotowywaną na ten cykl oprawą.Tymczasem-Wszystkiego Naj Naj! "
-Lucca Jan D.




Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY