KRÓTKI POST O AKTUALNOŚCIACH, USPRAWIEDLIWIENIE I PRZEPROSINY ORAZ PLAN NA JUTRO...

WITAJCIE DRODZY PRZYJACIELE, DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ODWIEDZAJĄCYM TEGO MOJEGO SKROMNEGO BLOGA ZA ODWIEDZINY...RESZTA SZCZEGÓŁÓW, SKRÓTEM UJĘTYCH W TYTULE POD FOTOGRAFIĄ:


Zdjęcie wykonane po powrocie z Rybnika, gdzie grałem dziś na prawdę kilka dobrych godzin. Od kilkunastu dni za wyjątkiem ostatniej niedzieli dzień w dzień jeżdżę na muzyczne wyprawy, swoją drogą nazbierało się z nich trochę materiałów na dobre notki...ale a propos notek, mimo , iż zarwałem z różnych poważnych względów noc, także przy pracy nad dwoma szczególnie obszernymi w treści artykułami, które obiecuję od 2 dni- nie udało mi się ich dokończyć. Dziś powrócę do pracy nad nimi, ale i porządnie się wyśpię (widać , nie da się ukryć, że trochę odnowy biologicznej we własnym zakresie potrzebuję)-jutro po  powrocie z wojaży muzycznych, mam wreszcie w planach je dokończyć. Przepraszam mimo wszystko za nie dotrzymanie słowa....sprawę nadrobię możliwie najszybciej i z nawiązką..Spokojnego wieczoru spędzonego w sposób jaki tylko możecie Sobie zaplanować. Do jutra - Lucca

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY