GORĄCE PODZIĘKOWANIA DLA ODWIEDZAJĄCYCH TEGO BLOGA ORAZ PROFILI POWIĄZANYCH Z MOJĄ MUZYCZNĄ DZIAŁALNOŚCIĄ + KILKA NOWINEK.

SPOKOJNEGO, POGODNEGO WEEKENDU DLA WAS WSZYSTKICH; CZYTELNIKÓW ODWIEDZAJĄCYCH TEGO BLOGA, INNE MOJE  AUTORYZOWANE PROFILE NA RÓŻNYCH PORTALACH, OGÓLNIE MÓWIĄC WSZYSTKICH BARDZIEJ LUB MNIEJ ZAINTERESOWANYCH MOJĄ MUZYKĄ...PRZYCHODZĄCYCH NA KONCERTY, SŁUCHAJĄCYCH PŁYT I WYDAŃ INTERNETOWYCH-TU DOCIERAM DO SEDNA SPRAWY, KTÓRĄ CHCIAŁBYM PORUSZYĆ, -CHCIAŁBYM PODZIĘKOWAĆ ZA WASZĄ CICHĄ LUB DAJĄCĄ ZNAKI AKTYWNOŚĆ I OBECNOŚĆ, KTÓRA NIE TYLKO PODTRZYMUJE WE MNIE DUCHA WALKI O ROCK ` N ROLLA, BLUESA I CAŁY TEN ELECTRO-EKLEKTYCZNY MUZYCZNY "MISZ MASZ", KTÓRY TWORZĘ, KTÓREMU POŚWIĘCIŁEM SWOJE ŻYCIE...
(TO TAK A PROPO "WOJNY O ROCK ;))
POZA PODZIĘKOWANIAMI MAM DO WAS TAKŻE KILKA PRÓŚB, SZCZEGÓLNIE DO TYCH, KTÓRZY MIMO RÓŻNYCH OKRESÓW MOJEJ DZIAŁALNOŚCI I PRZEJŚCIOWYCH PROBLEMÓW ZDROWOTNYCH, KTÓRE NIE RAZ ZABURZYŁY MOJE PLANY TERMINOWE, TRZYMAJĄ CIĄGLE ZA MNIE KCIUKI I DOBRZE MI ŻYCZĄ...POŚWIĘĆCIE TROCHĘ CZASU NA ODCZYT TEGO NA POZÓR "OTRZASKANEGO POSTA"...



I. ZACZNIJMY OD NINIEJSZEGO BLOGA i GOOGLE+:
Powoli, powoli rozwijam go, ale nie o plany tu chodzi. Dziękuję tym, którzy wpadają tu mniej lub bardziej regularnie i odczytują bardziej lub mniej szczegółowo zawarte w nim treści. Pomimo, iż mam w planach stworzenie sztywnej, pięknej graficznie strony internetowej-takiej wizytówki-prowadzenie na stosunkowym luzie wypowiedzi tej stronki (bo blog ten posiadając podstrony w jakimś sensie stroną jest) daje mi ogromną satysfakcję.Szczególnie , gdy w dziale analityki widzę, iż wykresy często wyskakują coraz to wyżej. Nie wiem ilu jest subskrybentów , gdyż blogspot jest tak skonstruowany, iż gdy ktoś zapisze swój mail w rubryce po prawej i kliknie "subskrybuj" - otrzymuje na maila informacje o nowej notce, artykule- ja jednak nie mam bazy danych e-mailowych. Kto ma ochotę, niech subskrybuje-jednak równie dobrze wpadajac tu ot tak, od siebie, czyta cóż nowego zmalowałem. Pewnie teraz, w drugim półroczu, gdy same treści staną się ciekawsze i dynamiczniejsze pod kątem wydarzeń, czytelnicza liczba wzrośnie...cieszy jednak, że analityka idzie w górę a także kontakty mailowe od Was o różnej tematyce...wpadajcie jak najczęściej...ja jak zapowiadałem dołożę wszelkich starań do wzmożonej aktywności i ulepszania tej stronki pod każdym względem. Podobnie rozbudowuję Google+, sprzężone z notkami z bloga...tam jednak jest wile wiele pracy przede mną... Dobrze wiem, że wpierw ja muszę ogarnąć tematykę, szatę i tzw. "treść dynamiczną" , aby pojawiało się Was jak najwięcej...Jeśli chcecie pomóc, podsuwajcie pomysły, czego Wam tu brakuje, co zmienilibyście, no i ,powtórzę się, zaglądajcie...


II. STRONA MUZYCZNA, TZW FANPAGE, NA FACEBOOKU:

Konto prywatne, z ograniczeniami, już niestety zatyka się, wciąż oscyluje wokół granicy 5000 znajomych,a to górny limit wyznaczony dla tego rodzaju kont. Dlatego zapraszam na dużo bardziej dopieszczane przeze mnie i pozbawione granic "dołączających" konto/strona- tzw.fanpage, chodź jak zawsze podkreślam, nie jestem i nigdy nie będę idolem, a posiadam Przyjaciół -Słuchaczy a nie fanów...w nazwie konta/strony jedna słowo to pojawiło się, gdyż czas jakiś egzystowały dwie takie strony i musiałem z pewnych względów, odróżnić czymś adres-nazwę... Aby dokończyć tematykę tej, ważnej dla mnie strony FB zacytuję lekko parafrazują podziękowanie napisane na stronie "FB "LUCCA JAN D." - przy okazji , kto działa na tym portalu- zapraszam do odwiedzin i dołączenia: STRONA LUCCA JAN D. NA FACEBOOKU

"Dziękuję za polubienia czy jak kto woli "lajki"  Wydaje się, że to nic takiego, kliknięcie...Ale to ogromnie wiele dla mnie znaczy, bo wiem, że zaglądacie w ten nasz wspólny zakątek sieci, a zakątek ten poświęcony jest mojej muzyce...  To bardzo miłe, że wpadacie, , czasem milcząc, czasem dając wyraz Swojej obecności właśnie poprzez "Lubię to", komentarze, które zawsze wnikliwie śledzę, czytam chodź z dyspozycją czasowa na odpowiedzi coraz gorzej..Ale to wynik tego, że po ogromnych problemach zdrowotnych, ruszyłem w tym roku dzięki Wam do przodu...od rana do wieczora trzeba coś działać, taki czas nastał...Koncerty klubowe pomału ruszają do przodu..grafik od sierpnia wypełnia się. Poza tym w ukończonym wczoraj półroczu zagrałem UWAGA! - ponad 150 koncertów -busking`ów...Może jeszcze w sieci jest stagnacja, ale ja ruszam moi Kochani, piszę notki, głównie na bloga bo tam duża wygoda obsługi i wplatania multimediów. Wiele z nich przygotowuję w formie cykli i niebawem ta lawina ruszy...Dziękuję za udostępnienia i to, że Jesteście, polubiliście, dołączyliście do tej mojej strony muzycznej FB a zarazem grupy przyjaciół zgromadzonych wokół tematu mojej muzyki - niesamowicie to doceniam , jak i Was czas na Waszą aktywność, choćby kliknięciem podarowany mojej osobie...ten komentarz trochę bardziej rozbudowany , przeredagowany i poszerzony o to..o info, co tak zżera mój czas.. Oraz o kilka ciekawostek umieszczę koło północy na moim blogu....poinformuję oczywiście tutaj,że jest. Poproszę tam tych, którzy w prosty sposób chcą mi pomóc- o pomoc...W końcu czuję się jak wśród swoich...W dedykacji utwór dobrze Wam znany, ale zachęcam do obejrzenia, przesłuchania go od deski do deski raz jeszcze, albo przy wsłuchiwaniu oglądając mnogość różnych "fotosków" albo wsłuchanie się w tekst....ostatnio sporo maili dostaję z zapytaniami o czym jest ten utwór....a Wy jak myślicie? Pozdrawiam i dziękuję Przyjaciele Po północy zapraszam na bloga..." - tak więc po tak szczegółowych informacjach, i tutaj zadedykuję Wam umieszczając jednocześnie utwór :

LUCCA JAN D. - "JESZCZE TYLKO JEDEN RAZ..." (sł.muz.wyk. Łukasz Jan Dziedzic (Lucca Jan D.)




III. Przy okazji przejdę do PORTALU "YOUTUBE" GDZIE NA MOIM KANALE "LUCCA JAN D." - link- https://www.youtube.com/user/LuccaJanD  - znajdziecie sporo przybywających materiałów multimedialnych... Posiadłem  :) od Was sporo maili na temat mojego kanału i ogólnie YouTuba, pozwolę Sobie więc skopiować część notki na ten temat. Najpierw jednak podziękuję Wszystkim subskrybentom, osobom piszącym komentarze oraz dającym pod moimi filmami "łapkę w górę"...oraz udostępniającym moje filmy... bardzo mi w ten sposób pomagacie, dziękuję :)

cyt." ABY POMINĄĆ KONIECZNOŚĆ CZĘSTO FRUSTRUJĄCEJ METODY POSZUKIWANIA MOICH UTWORÓW W OPRAWIE MULTIMEDIALNEJ, GDY NIE ZNA SIĘ DOKŁADNEGO TYTUŁU KONKRETNEGO UTWORU W KONKRETNEJ WERSJI (Z KTÓREGOŚ Z KONCERTÓW, WERSJI ORYGINALNEJ/PŁYTOWEJ CZY UNPLUGGED), NAJPROŚCIEJ JEST WEJŚĆ ZA POMOCĄ LINKU DO MOJEGO JEDYNEGO, AUTORYZOWANEGO KANAŁU FILMOWO-MULTIMEDIALNEGO NA PORTALU "YOUTUBE" , KTÓRY NOSI NAZWĘ " LUCCA JAN D." ("KANAŁ TO PO PROSTU MÓJ PROFIL, STRONA ZE ZBIOREM/SPISEM UTWORÓW ORAZ FILMÓW MNIE DOTYCZĄCYCH MOJEJ OSOBY, ZAPOŻYCZONYCH MI Z PODOBNYCH "KANAŁÓW" NP. ARCHIWÓW JAKICHŚ TELEWIZJI, PRODUCENTÓW KONCERTÓW ITP. NA PORTALU/PLATFORMIE YOUTUBE).
ZANIM OMÓWIĘ SZCZEGÓŁY , PODAM TAKI BEZPOŚREDNI LINK DO KANAŁU  "LUCCA JAN D. " :
https://www.youtube.com/user/LuccaJanD
" cdn. notki- a w zasadzie jej całość: http://lucca-jan-d.blogspot.com/2016/06/moj-kana-youtube-lucca-jan-d-od-podstaw.html

KOŃCZĄC DZISIEJSZE PISANIE, DZIĘKUJĘ RAZ JESZCZE ZA WASZE ODWIEDZINY, POMOC I PAMIĘĆ W POWYŻEJ OPISANYCH ASPEKTACH...ZACHĘCAM TAKŻE DO SUBSKRYPCJI, KOMENTARZY I DOŁĄCZANIA DO MOICH STRON..
POZDRAWIAM-LUCCA

p.s,Przypominam, iż na stronie zarówno tego bloga - kliknij tu: TU POBIERZESZ GRATIS W MP3 ZUPEŁNIE LEGALNIA PŁYTĘ "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA" - 

LUB ZE STRONY TAKŻE AUTORYZOWANEJ, LEGALNEJ -  -KLIKAJĄC TU-



-ZAPRASZAM TAKŻE DO ŚLEDZENIA MOJEGO KONTA NA TWEETERZE..-POZDRAWIAM SPOKOJNEJ NOCY I WKENDU-LUCCA  

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY