RAPORT Z NAGRAŃ CZ.1...POZA TYM: BARDZO UDANEGO DNIA, CAŁEGO WEEKENDU I PRZEPEŁNIENIA RADOŚCIĄ CZY ODPOCZYWACIE CZY TAK JAK JA "ŁAPIECIE SIĘ PRACY" :) A KILKA ENERGETYCZNYCH UTWORÓW MOJEGO AUTORSTWA - NICH DODA WAM ENERGII!


TAK JA W TYTULE...COKOLWIEK ROBICIE; JESTEŚCIE NA WYPOCZYNKU W OGRODZIE, WYJEŹDZIE CZY MOZOLNIE PRACUJCIE - NIECH DZIEŃ DZISIEJSZY I CAŁY WEEKEND PRZYNIESIE WAM MEGA MEGA IELE RADOŚCI..A KILKA UTWORÓW Z MOJEGO KANAŁU YOUTUBE, NA KTÓRY WSZYSTKICH ZAPRASZAM...NICH DODA WAM ENERGII...
Ja staram się pracować - pianino , stare ponad 120 lat,  masa taka, że o transporcie mowy nie ma...ale uparłem się bo brzmi nie wiarygodnie, poza tym akustyka tego pokoju nie raz w niektórych barwach przebijała nie jedno studio, także przy wokalach i gitarach...a więc dobrałem odpowiednio ciepło brzmiący preamp, pojemnościówkę , kilka dynamików wewnątrz zamykając je jak w trumnie ;)..współbrzmiący nie wielki interfejs audio i dumam, myślę, próbuję...a tak na marginesie - SPÓJRZCIE NA FOTO - AŻ MI NOGI POGIEŁO :D...O efektach dam znać nocą, jak coś uskrobię na rejestrator a potem DAW...

Tymczasem obiecana dawka energii...oby pomogła...









Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY