CYKL - WSPOMNIENIA UTWORÓW I ICH ILUSTRACJI FILMOWO - MULTIMEDIALNYCH, WPIS I-LUCCA JAN D. - "Ślepa ulica" (plik multimedialny) HD

                                          LUCCA JAN D. - "Ślepa ulica" (plik multimedialny) HD . Słowa, muzyka, wykonanie, wszystkie instrumenty, wokal oraz produkcja muzyczna -Lucca Jan D. (Łukasz Jan Dziedzic). Utwór pochodzi z albumu "Deccadenta 2CD demo ". Utwór spodobał się? - zapraszamy do "łapkowania w górę i subskrybowania kanału oficjalnego ", autoryzowanego "Lucca Jan D." na platformie You Tube - adres- https://www.youtube.com/user/LuccaJanD , bowiem już przybywa sporo nowości...polecamy do odwiedzenia i przesłuchania oraz obejżenia, wzsystkich innych utworów autora na tym kanale, i polubinia strony muzycznej "Lucca Jan D." na Fb - https://www.facebook.com/lucca.jan.d.... . A właśicieli konta na Twitterze zachęcamy do " obserwacji" ("follow") https://twitter.com/Lucca_Jan_D_ czym artysta także się odwdzięczy... A oto text utworu:

"LUCCA JAN D." - "Ślepa ulica" (sł.muz.yk.-Lucca Jan D. (Łukasz Jan Dziedzic)

To był zwyczajny drogowy znak,
Na krawędzi złamanych marzeń.
Nikt go ni pytał: "Po co tam stoi?
Po co ręczy dość umęczoną duszę?

Nie piłem przecież taniego wina...
I o błędach swoich nie wiedziałem nic.
"Giąłem się w stronę twą jak sprężyna"...
Aż jakiś przechodzień powiedział mi:

"Że to już ostatnia moja ślepa ulica"
"Ostatni boski bruk".
Tu w pocałunkach "zrywają się psy"
Jak dąrzenia do szczęśliwego życia...

Po kilku latach znów tu wróciłem,
Aby raz jeszcze poczuć ten smak.
Wreszcie pojąłem to co straciłem!
-Tamten przechodzień znów gardło darł:

"
"Że to już ostatnia moja ślepa ulica"
"Ostatni boski bruk".
Tu w pocałunkach "zrywają się psy"
Jak dąrzenia do szczęśliwego życia...

"
"Że to już ostatnia moja ślepa ulica"
"Ostatni boski bruk".
Tu w pocałunkach "zrywają się psy"
Jak dąrzenia do szczęśliwego życia...

Kontakt: płyty, koncerty, audycje,wszelkie projekty :
tel.664 084 990 e-mail: lucca.jan.d.records@mail.com
ew. luccajand.impresariat@vp.pl Preferowany kontakt telefoniczny, możesz zostawić sms z opisem w skrócie - oddzwonimy o wskazanej porze.

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY