OSTATNIE 2 TYGODNIE (PRAWIE) OD 27 SIERPNIA 2017R.- POPRAWIONE FOTOGRAFIE, INFORMACJE ORAZ PORÓWNAWCZE WSPOMNIENIA POPRZEDNIEJ EDYCJI IMPREZY CHARYTATYWNEJ "STOWARZYSZENIA PODAJ DALEJ" W AMFITEATRZE W RYBNIKU-BOGUSZOWICACH

OSTATNIE DWA TYGODNIE, A NAWET KILKA SET "%" (PROCENT) TEJ RAMY CZASOWEJ,  TO NIEZWYKLE CIEKAWY I DZIWNY CZAS MOJEGO ŻYCIA... NA PRAWDĘ, NA PRAWDĘ JAK SIĘGAM PAMIĘCIĄ DO OKOLIC POŁOWY CZERWCA 2017 R., KIEDY TO PO NIECO LUŹNIEJSZEJ, ACZ TAKŻE ZAPRACOWANEJ DRUGIEJ POŁOWIE MAJA I JEGO EXTREMALNYM POCZĄTKU...MOJE MUZYCZNE ISTNIENIE (UŻYWAM W PARZE Z JAKIMŚ SŁOWEM ARTYSTYCZNYM - W PRZECIWIEŃSTWIE DO TZW. "MUZYCZNEGO NIRÓBSTWA" :) , CZYLI W MOIM MNIEMANIU - "EGZYSTENCJI ;)) NABRAŁO NIESŁYCHANEJ INTENSYFIKACJI .
Były to koncerty dla przypadkowych słuchaczy, w różnych Cudownych Śląskich Miastach, gdzie cyklicznie co tydzień, dwa -powracałem z jakąś nową artystyczną niespodzianką...Z ulic wynikały spotkania i rozmowy z ludźmi- tak otrzymywałem oferty zagrania koncertów w klubach mniejszych lub większych , zamkniętych imprezach, na których traktowano mnie jako gościa specjalnego- rewelacyjnie to wspominam (wkrótce opublikuję taką roczną i dłuższą znaczni także retrospekcię, krótko ,zwięźle... ). Idąc dalej, jedno wynikało z drugiego- pojawiały się sceny, estrady, amfiteatry.Bardzo ciekawe i zapadające w pamięć miejsca... 
Ubzdurałem sobie, iż osiągając ukończony wiek lat 35, w mega-super-gia szczęśliwym przypadku, znając moje szczęście-właśnie przeżyłem półmetek, który tak serio  przeżywałem wewnętrznie podjmując decyzje i znajdując osoby do współpracy w sensie wydawniczym (do tego zaraz powrót), jednak zaliczyłem i nadal prowadzę intensywny żywot pedagoga gitar kilku rodzajów, wokalistyki oraz fortepianu, muszę przyznać, że sprawia mi patrzenie na czyjeś postępy w arkanach język muzyki, nie tylko od podstaw..i chętnie nadal podejmuję rozmow na "temat lekcji gry itp."...cóż za muzyk, bez swojej  tzw "SZKOŁY"? ;) Do tego głębokie prce w strukturach zebranych nagranych materiałów "Live", oraz nowych kilka sesji...plany "podrasowania dostatecznie" moich 2 "demówek -"DECADENTY" oraz w "CIENIU SKRZYDEŁ" oraz jakaś ich publikacja dla zainteresowanych w odpowiedniej wreszcie oprawie, ale tu planuję już rok 2018... jak i inne ciekawe wydawnictwa audio. Zbieram dokończone proste strukturalnie materiały na mój kanał YouTube,  dla zainteresowanych, i tak jest tam już masa materiału ( podstrona "VIDEO" czyli filmy wrzucone przeze mnie- LINK  TU:
Lucca Jan D. -Oficjalny kanał filmowo-multimedialny-część, filmów wrzuconych wyłącznie z planem autora . Na kanale tym, pojawiają się również materiały zaaprobowane przeze mnie z innych stron, np. , mój koncert akustyczny, jego TV zapowiedzi recenzje także w TV,polecam- Koncert Akustyczny Lucca Jan D. w ramach "Cyklicznych koncertów akustycznych"
Całe, rozwijając się bogactwo natomiast :) filmowe, jedna perła po duiej popłyną tu-  ZAPRASZAM DO SUBSKRYPCJI KANAŁU, KTÓRY ROZRASTA SIĘ A NAJLEPSZE...PRZED NAMI...WYSTARCZY CZERWONY NAPIS "SUBSKRYBUJ I "KLICK", TO NIC NIE KOSZTUJE....PROSZĘ TAKŻE O KCIUKI W GÓRĘ POD FILMAMI, KTÓRE PODOBAŁY IĘ...

TYLE O KANALE FILMOWO-MULTIMEDIALNYM " LUCCA JAN D. "
Krótki terminarz tego co było w omawianym czasie -fotorafie:
-III dekada maja , impreza pryatna, zamknięt- ja w roli gościa  z repertuarem swoim, blues-rockowym oraz Leonarda Cohena-

-pełnia lata - fotorafie z koncertu-3,5 godziny  mojej muzyki i klasyki rocka, bluesa w "Pubie na Winklu" wna plenerowej scence w oródku :



WIĘCEJ WKRÓTCE, W POŚCIE PODSUMOWUJĄCYM NIEDAWNE LATA, IMPREZY,KONCERTY,FESTIWALE ORAZ OSTATNI OKRES OD JESIENI-DO JESIENI...OMIJAMY TU KILKA IMPREZ, ALE JAKŻE BY OMINĄĆ DATĘ 27.VIII.017 - KONCERT LUCCA JAN D. NA SCENIE AMFITEATRU W RYBNIKU-BOGUSZOWICACH...IMPREZA CHARYTATYWNA ZORGANIZOWANA "PRZEZ STOWARZYSZENIE PODAJ DALEJ"...  ZDJĘCIA SPRZED ROKU, Z TEGO SAMEGO MIEJSCA - BIAŁY KAPELUSZ, JASNA GITARA...ROK 2017-CZARNY KAPELUSZ I GITARA CIEMNIEJSZA :) 


A TERAZ NA RAZIE TYLE, ILE MAMY Z ROKU 2017:




NA KONIEC, ZANIM UMIEŚCIMY SKRÓT DO AUTOMATU-ŁAŃCUSZKA (PLAYLISTY) CAŁEJ SKARBNICY FILMÓW Z MOJEO YOUTUBE- KRÓTKA ZAPOWIEDŹ JESZCZE WCZESNEJ JESIENI,  WYDANIA NA CD NAJPOPULARNIEJSZYCH 10-12 UTWORÓW, BYĆ MOŻE , NIE KTÓRYCH NAGRANYCH  ZUPEŁNIE W NOWYM ARANŻU...DODATKIEM BĘDĄ DWA  ZUPEŁNIE PREMIEROWE UTWORY , DOTĄD NIGDZIE NIE EMITOWANE - TAKIE BONUS TRACKI...WRESZCIE JEST WYDAWCA NA PORZĄDNIE ZROBIONY POD KAŻDYM WZGLĘDEM KRĄŻEK- O LIŚCIE UTWORÓW ZADECYDUJE LICZBA ODSŁON YOUtUBE I WASZE  GŁOSY DO KOŃCA WRZEŚNIA NP. W MAILU , LUB WIADOMOŚCI FB, KOMENTARZU...   E-MAIL: lucca.jan.d.records@gmail.com lub luccajand.impresariat@vp.pl   WIĘCEJ NIEBAWEM..WYMIENIAĆ MOŻNA NAWET PO 10 UTWORÓW...A OTO ICH AUTO-PRZEGLĄD:

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY