OBIECANA NOTKA NA WIECZÓR, MOŻE SIĘ TROSZKĘ OPÓŹNIĆ...AL BĘDZIE NA PEWNO...TYMCZASEM PROŚBY DLA "MOCNO CHĘTNYCH DO WSZELKIEJ POMOCY" ORZ CZ. II - PORTAL DO POBIERANIA DECCADENTY JUŻ DZIAŁA WIĘC...POCZYTAJCIE :)

CZ.I. NOTKI

OBIECANA NOTKA A`PROPOS TAK PROMOWANEGO PRZEZE MNIE I PODCISKANEGO WAM REPORTAŻU O MOIM "ROZCZOCHRANYM BUSKING`U"  BĘDZIE DZIŚ NA PEWNO...
CHOĆ PISZĘ JAK GDYBY BYŁA TO SPRAWA ŻYCIA LUB ŚMIERCI, JAKBYŚCIE NA NIC INNEGO NIE CZEKALI, HEH..
Nie, nie, chodzi mi o to, że obiecałem..a więc będzie, może trochę później , nie podaję informacji o "Grammy", więc nawet za specjalnie pewnie nie czekacie. Nawet w sumie jutro można zerknąć..
Ale jakoś zależy mi podsumować dzisiejszy dzień , opisać go na świeżo...chodzi o emocje..jak padną to trudno do tematu wrócić..Nasunęło się sporo wniosków, do zapowiedzi jest trochę rzeczy...spokojnie to opiszę...
Jeśli ktoś jeszcze zdołał uchronić się pod naciskiem mojej prośby o uważne obejrzenie coś koło 4 minut reportażyku ze mną w udziale...to poproszę - kto jest zainteresowany tym, co chcę za wnioski i pomysły z tego  wydobyć, niech zerknie i posłucha raz jeszcze wymiany zdań, narracji...to będzie punkt wyjściowy do kilku ważnych spraw , które bezpośrednio dotkną tego mojego drugiego muzycznego półrocza, które w zasadzie już rozpocząłem...
OK, by nie przedłużać, chętni mogą zerknąć na dzisiaj opublikowany film przez mój blog i portale , pochodzi on z pełnego wydania "Wiadomości" portalu "Nasz Racibórz"...nas chyba jednak bardziej interesuje wersja skrócona, dotycząca tylko "tajemniczego muzyka" :) Powiem szczerze, dopiero o tym będę pisał w notkach następnych, ale materiał zrealizowany jest kapitalnie, na miarę ogólnopolskich TV...aha...by zakończyć część pierwszą tej notki, jeśli ktoś może i chce wyświadczyć mi przysługę, oglądając już "Struna za piosenkę" na YT , niech łaskawie postawi łapkę do góry...poczta pantoflowa niesie wówczas film dalej i dalej....polecam eż chętnym, odczytanie mojego komentarza pod tym filmem i ew. dołączenie się do dyskusji lub też wyrażenie swojej, choćby krótkiej opinii...AH! O NAJWAŻNIEJSZYM BYM ZAPOMNIAŁ! DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM , KTÓRZY TEN FILM OBEJRZELI...GDY ZERKNĄŁEM KILKAKROTNIE W LICZNIK OGLĄDALNOŚCI SKAKAŁ Z GODZINY NA GODZINĘ...DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY POMOGLI...TU ZOBACZYSZ NA STRONIE BLOGA...:



A TU PRZENIESIESZ SIĘ NA KANAŁ "NASZEGO RACIBORZA" "YOUTUBE" BY EW. MIĆ DOSTĘP DO ŁAPEK, BY PODBIĆ ILOŚĆ KCIUKÓW W GÓRĘ... :


CZ.II.NOTKI


FOTOGRAFIA OKŁADKI ALBUMU "DECCADENTA"
WIADOMO, ZARAZ PO UMIESZCZENIU NA SERWERZE DRUGIEGO UTWORU-"W STATYSTYKACH" NASTĄPIŁA KONSERWACJA ZALEŻNA OD PORTALU-ADMINISTRATORA...JUŻ W PIĄTEK LICZNIKI STANĘŁY, NIE JEDNEMU SERCE ZAMARŁO, ALE "BEEZAR" JAK ZAPOWIEDZIAŁ,TAK ZROBIŁ...OD JUTRA Z KOPYTA RUSZAMY Z DALSZĄ CZĘŚCIĄ UMIESZCZANIA DO POBIERANIA RESZTY PŁYTY...TYMCZASEM:
1) KLIKAJĄC BEZPOŚREDNIO W LINKI POD SPODEM MOŻESZ POBRAĆ OBAĆ OBA DOSTĘPNE NARAZIE UTWORY....:(WARUNKIEM BY TWÓJ SYSTEM BYŁ DO TAKIEGO POBIERANIA PRZYSTOSOWANY:



A TUTAJ LINK DO STRONY, SKĄD WPIERW PRZENOSZĄC SIĘ KLIKASZ W POBIERANIE,PRZYPOMINAM, W OBU PRZYPADKACH, POBRANIE TYCHŻE MP3 JAK I RESZTY ALBUMU JEST DARMOWE, BEZPIECZNE I LEGALNE, PLIKI MAJĄ WYSOKIE PARAMETRY, DOBRE DYNAMICZNE BRZMIENIE, MOGĄ KONKUROWAĆ NAWET Z CD JEŚLI ODTWARZACZ PŁYT NIE JEST SPRZĘTEM MEGA HIENDOWYM...OTO LINK:


POZDRAWIAM-LUCCA

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY