WAŻNA INFORMACJA I PRZEPROSINY ZA NIEDOGODNOŚCI! - PORTAL, NA KTÓRYM UDOSTĘPNIAM MÓJ ALBUM "DECCADENTA" W MP3 PRZEPROWADZA KONSERWACJĘ SERWERA.SZCZEGÓŁY W POŚCIE

WITAM I POZDRAWIAM WAS WSZYSTKICH PRZYJACIELE! JEDNOCZEŚNIE PRZEPRASZAM ZA NIEDOGODNOŚCI TECHNICZNE TYCH, KTÓRZY TAK LICZNIE ZAREAGOWALI NA OSTATNIE ZAPROSINY NA BLOGA I CZYTALI OSTATNIE NOTKI, ODWIEDZILI PORTAL "BEEZAR" W CELU POBIERANIA PUBLIKOWANEJ RATALNIE MOJEJ "PŁYTY" "DECCADENTA"- PRZEPRASZAM ZA PROBLEMY TECHNICZNE ,NIE WYNIKAJĄCE Z MOJEJ WINY. JAK NA SWOIM PROFILU FB "BEEZAR" POINFORMOWAŁ O KONSERWACJI SERWERA, CO SKUTKUJE CZASOWĄ NIEDYSPOZYCJĄ PORTALU; CYTATY Z FB "BEEZARA" :

Przepraszamy za tymczasową niedostępność serwisu. Walczymy z rozrastającą się bazą danych. Prace konserwacyjne mogą potrwać do 23 maja (poniedziałek)." (post z 21 maja, ok. godz.12.30).

Już wczoraj, obserwując jak aktywnie "polubialiście" 
stronę z mp3 "Deccadenty" za co niezmiernie dziękuję,
 zauważyłem zatrzymanie się licznika i drobne problemy techniczne.

WCZEŚNIEJ,TAKE DZIŚ PORTAL "BEEZAR"  zachował się bardzo lojalnie podając na FB: Beezar złapał dziś zadyszkę, ale nie martwcie się! Wrócimy niebawem, bo pracujemy ze zdwojoną siłą nad rozwiązaniem problemu."
A TERAZ KILKA SŁÓW Z INNEJ BECZKI ODE MNIE:


Niniejszym proszę o cierpliwość, zrozumienie - ja gwarantuję, iż  wspomnianego 23 maja, nadrobię aktywność uploadu utworów, gy tylko technika na to pozwoli. Zapraszam jak najczęściej na bloga i inne moje internetowe miejsca , których po prawej stronie w dziale linków przybywa i przybywać będzie. Zapraszam na profil Googla - https://plus.google.com/+LuccaJanD  , stronę FB - https://www.facebook.com/lucca.jan.d.fanpage/ , wymianę obserwacji profili na moim raczkującym Twiterze - https://twitter.com/Lucca_Jan_D_ oraz oczywiście kanał YouTube, gdzie mojej muzyki nie brakuje (niebawem będzie boom uploadów filmów, proponuję więc subskrubuowanie kanału) - https://www.youtube.com/user/LuccaJanD.  O wszystkim będę momentalnie inormował na niniejszym blogu. Zachęcam gorąco do dołączania do moich profili, które podaję na blogu, gdyż są one z pewnością mojej autoryzai ( można znaleć mnóstwo stron z moimi profilami, o których nie mam pojęcia. Te tutaj wymienione są jednak z pewnością źródłowe,tj.  z pewnego źródła.
Zachęcam do dołączeń, subskypcji, dodawania mnie do kręgów oraz proponowania mi  wymiany podobnych kontaktów np. za pośrednictwem maili (może macie dla mnie jakieś propozycje lub informacje - piscie śmiało : aktulne e-maile: lucca.jan.d.records@vgmail.com lucca.jan.d.records@gmail.com  lub luccajand.iimpresariat@vp.pl luccajand.iimpresariat@vp.pl . 
Pozdrawiam, zapraszam na profile , szczególnie multimedialny YouTube i życzę spokojnejnego sobotniego wieczoru i nocy, być może w towarzystie mojej muzyki z :



Do usłyszenia :) -Lucca

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY