ALBUM "DECCADENTA" 2CD TRAFIŁ OFICJALNIE DO SPRZEDAŻY!!!


MAM OGROMNĄ PRZYJEMNOŚĆ POINFORMOWAĆ, ŻE EDYCJA NA COMPAKTACH ALBUMU "DECCADENTA" DZIŚ, 21 MAJA 2014 ROKU TRAFIŁA DO SPRZEDAŻY.O CAŁEJ SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ ALBUMU SZCZEGÓŁOWO MOŻECIE PRZECZYTAĆ W POŚCIE NA MOIM BLOGU http://lucca-jan-d.blogspot.com/2014/05/dzis-dla-mnie-wielki-dzien-premiera.html (LINK TEN PODAM TEŻ W KOMENTARZU POD TYM OPISEM WYDARZENIA. KOSZT TEGO DWUPŁYTOWEGO ALBUMU TO ZALEDWIE 19,99 PLN.Dedykacja na życzenie gwarantowana. O sposobach kupna poniżej.

LISTA UTWORÓW CD1: (Płyta podstawowa albumu)

1. Nawet najmniejszy znak (Introductus)
2. W statystykach
3. Zaklęcie
4. A jeśli nie...
5 Jeszcze tylko jeden raz
6. Semjasse
7. Ślepa ulica
8.O! Niezmącony spokoju!
9. Prośba do...
10. Nie chcesz bym latał
11. Bawisz mnie
12. Nielogicznie
13. Requiem
14. Teatr szmacianych Lalek.

LISTA UTWORÓW CD2 (PŁYTA DODATKOWA, BONUSOWA Z NIE PUBLIKOWANYMI OFICJALNIE DOTĄD UTWORAMI):

1. Teatr szmacianych Lalek (wersja electro-akustyczna)
2. Letnio-jesienny incydent
3. Rozczarowany
4. Ostatnie ciepło w tym roku
5. Cała prawda o Aiołach
6. Skąd miałem wiedzieć
7. Semjasse (skrócona wersja radiowa)
8. Ostatni spacer we mgle
9. Requiem (wersja skrócona radiowa)
10. Rób co chcesz.
11. Miłość i wiatr
12 Nawiedzony

Jak kupić album?

Album dostępny jest na obecną chwilę do spredaży w dwojaki sposób; pierwszy z nich, to bezpośrednie wysłanie do mnie maila na prywatny adres : lucca.jan.d@vip.interia.pl, w temacie wpisując "ZAMAWIAM DECCADENTĘ". Treść maila może być nawet pusta, bo dalszą konwersację poprowadzę mailowo ja :) Tak jak obiecałem w notce z bloga, którą wspomniałem na samym początku, pierwsze 200 osób zamawiające album w ten sposób ma ode mnie promochę w postaci darmowej przesyłki + niespodzianki w załącznikach.
Sposób drugi to oczywiście zakup albumu w moim dziś otwartym sklepie internetowym "Lucca Jan D. Music Shop" .Nie trzeba się rejestrować, logować-wystarczy kliknąć "do koszyka" i dalej podąrzać za instrukcjami. Także w tej metodzie kupna przewiduję prmocję darmowej wysyłki dla pierwszych 200 osób. Kupując, w pewnym momencie wypełniamy formularz z adresem, gdzie album ma dotrzeć, w polu "uwagi" etc. można wpisać parę słów o kwestii dedykacji, czy ma ona być, dla kogo, ew. nawet jak sformułowana (np. w sytuacji prezentu dla kogoś). Wszystkie pytania, kwestie a także bezpośrednie zamówienie poza sklepem można kierować także na e-mail lucca.jan.d.music.shop@vip.interia.pl . Link do produktu w sklepie :http://lucca-jan-d-music-shop.otwarte24.pl/Plyty-i-gadzety-muzyczne-LJD . to byłoby na tyle, zapraszam do kupna albumu, do mojego sklepu, który z każdym dniem będzie rozwijał się asortymentowo, graficznie i usługowo a wszystkie aktualizacje na nim zostaną wykonane w ciągu 24 godzin. Promocja albumu tak na prawdę dopiero rusza i powoli będzie pojawiać się w różnyh sklepach i na aukcjach.Zwracam uwagę na jedno, że w moim, dziś założonym sklepie lub kupując przez maila -kupujemy bez dodatkowej, często wysokiej marży a dodatkowo jeśli ktoś sobie życzy- z autografem :) Polecam album "Deccadenta" w edycji 2CD. A jutro zerknijcie na mojego bloga, gdzie będzi dokładna i bardzo ważna notka pt. "Wszystkie edycje wydań, wszystkie opcje kupna-jednym słowem wszystko o albumie "DECCADENTA", gorąco polecam tą bardzo ważną notkę-post .Adres bloga: ucca-jan-d.blogspot.com .

                                                             A TUTAJ MOŻNA ODSŁUCHAĆ CAŁEGO 1CD "DECCADENTY":
ABY POSIADAĆ ALBUM Z DWOMA CD ZA JEDYNE 19,99 KLIKNIJ TUTAJ, TU ZAKUPISZ ALBUM 2 CD W IDEALNYM PAŚMIE DŹWIĘKU

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY