ZAPRASZAM NA MÓJ AUTORYZOWANY KANAŁ "LUCCA JAN D." NA PLATFORMIE YOU TUBE!

      Tego posta można napisać by po prostu w skrócie cytując lub parafrazując  jego tytuł : "Zapraszam wszystkich na mój autoryzowany, jedyny oficjalny kanał filmowo-multimedialny o nazwie "Lucca Jan D." na portalu YouTube. strzelić linka, fotografię :) . I po sprawie :D


     Jednak zanosi się w sprawie z tym kanałem, na dość poważne przedsiwzięcie. Na razie to prace przygotowawcze, oswajanie się, lecz wkrótce sytuacja driametralnie spoważnieje ;).
     Od jakiegoś czasu rozpocząłem magazynowanie na kanale "Lucca Jan D." materiałów. Poza videoklipami, teledyskami, które w tym miejscu będą na pewno oryginalne i pochodzić ode mnie a nie z jakiś innych, podszytych kont, będę tu wkrótce zamieszczał na prawdę nietypowe materiały, takie jak części - odcinki vloga (Video-Blog), różne filmiki z pracy w studio czy przygotowań do końcertów, prób oraz nagrania archiwalne. Obecnie znajdują się tam audycje radiowe z moim udziałem, do odsłuchu, kilka foto-clipów, ale praktycznie co dnia bedzie coś dodawane. Tak więc zaraszam do subskrypcji mojego kanału ( pod oglądanym filmem, w lewym  dolnym rogu pod odtwarzaczem pzry awatarze i nazwie kanału jest czerwony przycisk "Subskrybuj"). Subskrubując mój nanał, będziecie na bierząco dostawać informacje, co nowego  zostało opublikowane na moim kanale. Pod przyciskiem subskrypcji znajduje się jeszcze jedna ważna pozycja- dwie miniatury dłoni , jedna z kciukiem zadartym do góry (podobało mi się), druga z "neronowskim sybolem"kciuka skierowanego w dół...nie trzeba kończyć co oznacza. Dlaczego zwracam na to uwagę? Gdyż po pierwsze klikając w te łapki określacie się czy podobały se Wam moje produkcje, subskrypcje sugeruja mi , czy to co publikuję Was interesuje.A przecież tworzę dla Was i dzięku Wam, dlatego to co o ty wszystkim myslicie jest dla mnie bardzo ważne. Ponadto dzięki, nie tylko ilością wyświetleń, ale także właśnie tym "łapkowym polubieniom-głosowanim" i subskrypcjom , filmiki ida w stronę "głównych miejsc YouTuba " i są bardziej zauważalne. Podobnie rzecz ma się z udostępniami i ich ilościa takiegoż filmu. Będę więc niezmiernie wdzięczny, jeśli zechcecie mi pomóc w ten sposób. Opinie o tym wszystkim możecie pisać na lucca.jan.d@vip.interia.pl  (lucca.jan.d@vip.interia.pl ). Chętnie przeczytam Wasze opinie, odpiszę na każdy mail i doślę w ramach wdzięczności za kontakt małą niespodzinkę w załączniku :) . Możecie oczywiście wyrażać także Swoje opinie w komentarzach na kanale i pod konkretnymi filmami, materiałami. Ok, a więc zapraszam, oto adres mojego kanału YouTube, wciąż jescze rozwijanego (co dziennie starm sie dodać coś nowego):  OFICJALNY KANAŁ "LUCCA JAN D. NA PLATFORMIE YOUTUBE  .

Dziękuję Wam Przyjaciele za czas i życzliwość okazaną podczas czytania tej notki.Dziekuje wszystkim, którzy zglądaja na mojego bloga i interesują sie moją muzyką .
- z szacunkiem - Lucca 

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY