UWAGA!!! KONKURS I ANKIETA!!! NIEZMIERNIE CIEKAW WASZEJ OPINII, ZDECYDOWAŁAŁEM INTERAKTYWNIE ZAPYTAĆ WAS O WASZE ULUBIONE UTWORY Z "DECCADENTY" I Z ALBUMU "W CIENIU SKRZYDEŁ"

Od opublikowania w sieci mojego albumu "Deccadenta" w wersji elektronicznej mp3 minęło ponad trzy miesiące. "W Cieniu Skrzydeł" ukazało się ponad miesiąc temu.Sugerując się tylko danymi z "downloadu" łącznie na dzień dzisiejszy ponad 5000 osób zapoznało się z tymi dwoma wydawnictwami. Ponadto, posiadam dane ilości pobrań, przesłuchań etc., z wydań nieautoryzowanych składanek CD i publikacji pirackich w internecie (wciąż się pojawiają, to walka z wiatrakami-dlatego tak na marginesie proszę, byście korzystali ze stron autoryzowanych przeze mnie -patrz linki na niniejszym blogu), które idą powoli w dziesiątki tysięcy łącznie z możliwością usłyszenia moich utworów podczas dość aktywnego kocertowo okresu od 1 maja 2013 do końca lutego 2014 nie wspominając kilkunastu poprzednich lat. Te dane liczbowe  wzbudziły we mnie ogromną ciekawość, które utwory z mojego repertuaru są Wam szczególnie bliskie, ulubione. Być może kojarzą się wam z konkretnymi miłymi bądź smutnymi wydarzeniami Waszego życia i pomagały je celebrować lub przetrwać. Bo po to jest muzyka i po to ją tworzę a Wasze odczucia jej odbioru, Wasze emocje i zdanie leżą mi głęboko na sercu.

 W związku z tym na niniejszym blogu postanowiłem umieścić dwie ankiety; w jednej z nich proszę Was o wskazanie jednego, ulubionego utworu z albumu "Deccadenta", w drugiej analogicznie z e-płyty "W Cieniu Skrzydeł". Ankiety znajdują się po prawej stronie bloga na wysokości notek tuż pod wyszukiwarką słów i treści na tej stronie.

Ale oddanie głosu to nie wszystko, bo jest anonimowe, a poza tym każdy może oddac tylko głos na jeden utwór w każdej z ankiet. Aby wynagrodzić Wasz poświęcony czas na to głosowanie drodzy przyjaciele oraz za zainteresowanie się moją muzyką poszedłem dalej i ogłaszam swoisty KONKURS. Każdy kto odda głos w ankiecie, a chciałby wziąć w owym konkursie udział, proszony jest o napisanie do mnie maila na mój oficjalny adres lucca.jan.d@vip.interia.pl ( lucca.jan.d@vip.interia.pl ) , opisując w treści orientacyjną datę zagłosowania na obie ankiety oraz przede wszystkim podanie tytułów utworów, na które głosy były oddawane i UWAGA! :) uzasadnienie dlaczego akurat te a nie inne utwory. W temacie maila proszę wpisać "KONKURS-ANKIETA". Koniec i podsumowanie całej akcji nastąpi o północy 31 sierpnia 2014 roku. Każdy e-mail będzie przeczytany oraz obiecuję na niego odpisać, w załączniku przesyłając małą niespodziankę.Oprócz tego, że wśród wszystkich uczestników rozlosujemy 10 zestawów albumów CD (zestaw to oba albumy) w spcjalnej dwupłytowej edycji, to dodatkowo na trzy najlepiej do mnie przemawiające maile zostaną nagrodzone poza wspomnianymi podwójnymi wydaniami "Deccadenty" i "W Cieniu Skrzydeł" dwoma biletami na dowolny w tym roku mój koncert oraz koszulkami z logo obu albumów i kilkoma gadżetami promocyjnymi. Start konkursu już od dziś.Zapraszam więc do głosowania i mailowania na temat Waszych emocji, przeżyć, historii związanych z ulubionymi utworami z moich albumów.

UWAGA!!! GWARANTUJĘ PEŁNĄ ANONIMOWOŚĆ I POUFNOŚĆ TREŚCI PRZYSŁANYCH E-MAILI ORAZ ZAMIESZCZONYCH W NICH DANYCH OSOBOWYCH.
                                       -LUCCA JAN D.

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY