WYJĄTKOWY POST, O WYJĄTKOWYCH LUDZIACH I SZCZEGÓLNYCG, WYJĄTKOWYCH PODZIĘKOWANIACH DLA NICH OPATRZONYCH DEDYKCJĄ...

Tak jak wszystko jest nazwane "wyjątkowym" w tytule tego posta, tak wyjątkowy był wczorajszy wieczór. Najpierw przekonany święcie, że co tygodniowe notowanie TOP 20-stki-listy przebojów radia Lagoon FM odbędzie się dopiero dziś, 20 maja o godzinie 20.00 i zawzięcie pisałem ostatnie facebookowe posty zachęcające do głosowania na moją "Ślepą ulicę" zajmującą w tamtej chwili 3cie  miejsce. O sytuacji faktycznej oświeciła mnie dopiero Megi :) , której jestem za to niezmiernie wdzięczny, tak jak i za to, że dzięki Niej właśnie mój utwór trafił tydzień temu jako "nowość" na "TOP 20". Megi napisała w komentarzu stawiając mnie w na równe nogi około godz.20.00 :) z szerokim "LOLem" :"jakie jutro :D chyba dzisiaj. Notowanie wraca na swoje poniedziałkowe miejsce w ramówce i porę-19.00" (parafrazuąc jej słowa :) Czym prędzej włączyłem audycję, świetnie prowadzoną przez Renię i na szybko na FB pisałem sprostowania. Zdąrzyłem swój utwór wysłuchać :) Ogłosiłem na profilu sukces (bo po zaledwie tygodniu obecności utworu jako "nowość", 3cia pozycja to prawdziwy sukces) i serdecznie zacząłem dziękować wszystkim, którzy tak dzielnie co dnia głosowali na moją "Ślepą ulicę", bo to na prawdę wbrew pozorom olbrzymie poświęcenie czasu, uwagi i koncentracji by o tym pamiętać; no i chęci przede wszystkim by wspierć mnie w tej sprawie. Krótko po zakończeniu audycji notoania, Megi napisała mi koleną wiadomość, która wprowadziła mnie w bardzo pozytywny "szok"- prafrazuję -"Bardzo się cieszę, że twój kawałek jest pierwszy na naszej liście, teraz tylko utrzymać pozycję ". Całkowicie mnie zatkało na słowa mojej wodzisławskiej "ziomalki" (tak Megi sie kiedys nazwała, bo także pochodzi z Wodzisławia  choć ieszka teraz za granicą), więc trochę niedowierzając wchodzę na link "TOP 20" i faktycznie!!! Pozycja nr 1 - Lucca Jan D. - "Ślepa ulica". Ale to nie wszystko, prawdziwego szoku doznałem, jak moja propozycja znajdujaca się dotąd w "poczekalni" listy na 31 miejscu - "Teatr szmacianych Lalek" wskoczyła na pozycję nr 6 czy siedem.  Bardzo mi na tym utworze zależy, bo to pierwszy singiel promujący ukazującą sie jutro dwupłytową edycję albmu "Deccadenta", zrobiliśmy do niego foto-clip, do tygodnia będzie normalny teledysk, jest już wydany w doskonałej jakości na CD-singlu i czeka na rozsyłke po radiach.Dlatego też moja radość była stukrotnie większa-dwa utwory, które kocham w jednym zestawieniu. Dylemat na który teraz z nich głosować? O nie nie...każdego dnia można zagłosować raz i na jeden i na drugi utwór, co jest bardzo dobrym rozwiązaniem.Ale do meritum, nie wiem jak to zrobiiście Drodzy Przyjaciele, że jak tylko po audycji możliwość głosowania znów została otwarta, dokonaliście takich skoków :)!!!!!!!!  Powiem tylko tyle , że czuje ogromna wdzięczność. Oczywiście to dopiero początek notowania w tym tygodniu i juz koo pónocy moje utwory mocno spadły (14-16 miejsce), ale wiem , że jak wytoczymy przez te siedem dni wspólnie najcięższą artylerię naszych co dziennych głosów to zdziałamy cuda, które i tak już zdziałaliście. 
     Chciałbym w tym miejscu podziekować, wyrazić szczerą i ogromną wdzięczność z głębi serca nie tylko za ten tydzień głosowania, ale za wszystko co dla mnie robicie; za wpadanie na mój profil i Fanpage (wolę określenie strona na facebooku, bo nie uważam sie za kogoś kto jest godny posiadaia fanów a raczej ma wspaniałych,życzliwych słuchaczy, odbiorców i przyjaciół :)), "lajkujecie, komentujecie, udostepniacie...jak już mówiłem poświęcacie swoj czas i energię!!! Serdeczne dzięki...klejność nie gra roli, dziękuję wszystkim, tym anonimowym osobom, które mi pomagaja w równie wielkim stopniu...więc jeźmy dalej : dziękuje Megi i Reni !!! Dziękuję Ani Tyszeckiej, dziękuję Asi Rowińskiej, Pelasi, Witkwi Wiko, Agii Wie, Monice Kopczyńskiej, Robertowi Duchowi i Noemi, dzięki Iwonie Karandyszowskiej,, Ewie Kałużnej, Kasi Pasirowskiej, dziękuję Gradze Ruk i Gosi Dattcie, Krzyskowi Materze i Tomkowi Sitkowi, dalej podziekowania płyną do Beaty Gawlak, Agnieszki BM, Moniki Wojda, Żanety Stępniak, dziękuję Rafałowi Kapitaniakowi i Ryśkowi Czumani, Gosi Majzner, Beacie Trzmiel, Ani Karwackiej, Asi Dunowskiej,Agacie Bąkowskie i pani Beacie Kragier, dzięki Zosi Kochanczyk , Wiesławowi Matejko, Anecie Mamaj, Małgosi Wieczorek i szczególnie ostatni Kasi "Duszkowi" Duch za pracę jaka wkłada w promocję mojej muzyki, jak Wy wszyscy z resztą...dziękuję Beaie Urbańskiej , Mariuszowi Maculewoczowi, Kasi Glenc, Łukaszowi Cieślakowi,Robertowi Jeżewskiemu,Krzyskowi Bladeowi,Piotrkowi Serafinowi, Kasi Janiak, Dominique Girard (chyba nie przekręciem), Waldemarowi Olszewskiemu,Dorocie Pacholak,Dianie Ray,Dzastii...Marzenie Wilant, Mariuszowi Wieczorkowi i wszystkim, wszystkim, wszystkim, którzy dzialali, pomagali w cieniu, albo , których przez moja ludzka ułomność pominąłem. Dziękuję Wam wszystkim i mam nadzieje, że będę się mógł Wam jakoś odwdzięczyć. A póki co-co robimy? Proponuję osiagnięcie w ciagu 7 dni wspólnego sukcesu, kto może niech zagłosuje co dnia i na "Ślepą ulicę" i na Teatr szmacianych Lalek", tymbardziej , że fizycznie regulamin listy to dopuszcza. Obecnie "ulica jest czternasta, teatr szesnasty, ale to dopiero kilk agodzin od naliczania głosów ( co tydzień na nowo)...liczę na Was i wierzę że będzie dobrze. Tutaj podaje bezpośredni link do głosowania: http://www.lagoonfm.eu/viewpage.php?page_id=182 , żeby nie trzeba było szukać. A TERAZ MOI DRODZY SPECJALNA DEDYKACJA DLA WAS WSZYSTKICH, POD SPODEM DWIE MAŁE NIESPODZIANKI: "TEATR SZMACIANYCH LALEK" I NA SZYBKO DO CZWARTEJ RANO MONTOWANA W PROSTEJ CO PRAWDA FORMIE, ALE HD JAKOŚĆ JEST- "ŚLEPA ULICA" CZYLI UTWORY NA KTÓRE PROSZĘ GŁSOWAĆ I NA KTÓRE GŁOSOWALIŚCIE.DZIŚ WIECZÓR NIESPODZIANKA BĘDZIE JESZCZE WIEKASZA- DEDYKOWANA DLA WAS-FOTO-CLIP DO LOTU. ABY MILEJ SIE SŁUCHAŁO, ZAMIESZCZAM DLA WAS TEKST I JAKO MAŁY DODATEK DO TEJ SKROMNEJ NIESPODZIANKI, PREZENTUJĘ MAŁY WYCINEK NASZEJ PRACY Z SESJI PLENEROWEJ...DZIĘKUJE JESZCZE RAZ!!!

Lucca Jan D.- "Teatr szmacianych Lalek"


sł.muz.wyk.prod.muz.-Lucca Jan D.

Ktoś nagle wpłynął na nasz świat
Uśmiechem błazna śmiejąc się
Słoianych Kukieł szereg dał
Zawziętym ogniom na spalenie

A mnie nie będzie w życiu twy
Bo będę tak jak gwiedny pył
Dopóki spektakl będzie trwał
Dopóki tłum sie będzie śmiał

Ktoś nagle wpłynął na nasz czas
Zażarcie w zębach trzymał coś
Nasze ostatnie chwile skradł
Według swych planów zmienil los

A mnie nie będzie....

Lucca Jan D. - "Ślepa ulica"


sł.muz.wyk.prod.muz.-Lucca Jan D.

To był zyczajny drogowy znak
Na krawędzi złamanych marzeń
Nikt go nie pytał po co tam stoi
Po co dręczy dość umęczoną duszę

Nie piłem przeciez taniego wina
I o błędach swoich nie wiedziałem nic
Giąłem się w stronę twą jak sprężyna
Aż jakis przechodzień powiedzial mi:

Że to już ostatnia moja slepa ulica
Ostatni boski bruk
Tu w pocałunkach zrywaja sie psy
Jak dąrzenia do szczęśliwego życia 

Po kilku latach znów tu wróciłem
Aby raz jeszcze poczuc ten smak
Wreszcie pojąłem to co straciłem
Tamten przechodzień znów gardo darł:

Że to juz ostatnia moja slepa ulica...

A OTO MAŁA PRÓBKA FOTOGRAFII O KTÓRYCH PISAŁEM WCZESNIEJ :





PRZEPRASZAM Z GÓRY ZA BŁĘDY, SPRAWDZĘ DOKŁADNIE JAK TYLKO WRÓCĘ ZA PARE GODZIN Z PLANU ZDJĘCIOWEGO :) DZIEKI ZA UWAGĘ, PRZECZYTANIE I W OGÓLE WSYSTKO.POZDRAWIAM
-LUCCA

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY