O MOJEJ DZIAŁALNOŚCI NA FACEBOOKU - MOJE AUTORYZOWANE KONTO I STRONA FANPAGE .


    Stwierdzenie, że Facebook w ostatnich latach stał się potężną, uniwersalną machiną promocyjną dla każdej branży nie jest odkryciem Ameryki :). Chociaż do wszelkich chwilowych "mód" mam taki a nie inny stosunek, to uznałem, iż aby nie zostać z tyłu, by świat mi nie uciekł za bardzo podczas gdy siedzę glęboko pod powierzchnią komercji artystycznej w tym moim ukochanym "undrgroundzie", oraz by łapać w jak najprostszy sposób kontakt z Wami, po kilku perswazjach osób z bliskiego otoczenia, zdecydowałem się na facebookwą działalność i promocję. A skoro jestem na tym portalu i jest okazja abyśmy na bieżąco wiedzieli, wręcz z prędkością światła :), na gorąco co u mnie i u Was się dzieje, możemy mieć interaktywny kontakt, myślę, że warto to w pełni wykorzystać.
  7 marca 2014 r dołączyłem do społeczności "fejsa" zakładając profil "cywilny" jak ja to mówię, przeznaczony do zbierania i kontaktu ze znajomymi. Wychodzę z założenia, że im nas więcej, tym lepiej, dlatego wysyłajcie zaproszenia do kręgu znajomych na mój profil - ja na prawdę będę zaszczycony, przyjmując Waszą propozycje i mogąc mieć Was i Wasze wydarzenia pod "ręką".Dzięki temu jest też możliwa błyskawiczna metoda kontaktu i konwersacji między nami, co niewątpliwie ma swoje zalety.Jakby nie patrząc dzięki Facebookowi, jak i innym portalom społecznościowym jest szansa na "złapanie" kontaktu czy zapoznanie się z osobami, z którymi na koncertach , spotkaniach promocyjnych itd. jest możliwość wymiany co najwyżej kilku słów. Dlatego też zależało mi na "rozkręceniu" nie tylko "fanpagea", który niejako działa w jedną stronę (Wy polubiacie a w zamian otrzymujecie tylko wieści co u danej gwiazdki się dzieje.Nie działa to w drugą stronę) ale także profilu cywilnego, na który do wysyłania zaproszeń do mnie serdecznie po raz kolejny zapraszam.Podkreślam - akceptacja zaproszenia gwarantowana.Oto link do mojego osobistego profilu :

O ile na prywatnym profilu poza informacjami muzycznymi i artystycznymi wypada udostępnić mi od czasu do czasu coś zabawnego lub w ogóle nie związanego z moją profesją, o tyle na oficjalnym fanpageu udostępniam tylko konkretne muzyczne wydarzenia, nowinki i niemalże każdy codzienny krok mojej artystycznej pracy. zachęcam więc do polubienia mojej oficjalnej ,autoryzowanej strony fanpage, co także pomoże -nie ukrywam-mojej osobie na wiele sposobów i otworzy przede mna wiele nowych funkcji przy zebraniu dostatecznej liczby 'lajków". bądźcie więc tak mili i polubcie :

    Dziwnie mi się trochę określa tę facebookową stronę "fanpejdżem", bo nigdy nie używam Wobec Was określenia "Fani". Wolę mówić "Odbiorcy", "Słuchacze. Nie mniej jednak, miło mi będzie jeśli dołączycie do mnie na obu profilach, będzie to dla mnie zaszczyt i ogromna satysfakcja, że stale interesujecie się tym co robię i jest to komuś potrzebne. Kończąc, z góry dziękuję za "lajkowanie" i dodam, że oba przekierowania na moje profile FB znajdują się także w dziale linków po prawej stronie niniejszego bloga.
Do zobaczenia poza blogiem, także na Facebooku Drodzy Przyjaciele-Lucca


Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY