W CIĄGU OSTATNIEGO TYGODNIA PRACOWALIŚMY NAD SESJĄ FOTOGRAFICZNĄ. PREZENTUJĘ KILKA EFEKTÓW NASZEJ PRACY.

     W zasadzie od 5tego do 11tego maja 2014, dzień w dzień ciężko pracowaliśmy kilku osobową grupą nad moją zupełnie nową sesją fotograficzną o roboczym tytule "Maj 2014". Podzieliliśmy naszą pracę na kilka "podsesji", tj. miejsce miało kilka częci w studio, część w plenerze oraz oczywiście część techniczno-artystyczna, polegajaca na nadaniu fotografiom ostatecznego wyrazu,  gdzie ja miałem pole do popisu w kwestii sugestii i także bezpośredniej pracy nad zgromadzonym materiałem. "Mastermindem" (osobą tworzącą zamysł i niejako scenariusz, pomysły ujęć, wymowę artystyczną całego przedsięwzięcia oraz nadzór nad nią) była moja skromna osoba. Organizacją i logistyką sesji zajął się profesjonalnie, nie zastąpiony jak zwykle Machalic. Kilka razy krzyżowała nam plany plenerowe pogoda, wówczas działaliśmy w studio.Oto kilka fotografii, wyników naszej pracy (kliknij aby powiększyć foto):






















    Fotografie z tejże sesji są przeznaczone na ogólne potrzeby promocji mojej muzyki i działalności artystycznej. Niebawem większa ich ilość pojawi się w galerii po całkowitym zaktualizowaniu tniniejszego bloga (co zajmie jeszcze góra 3-4 dni). Wkrótce zaprezentuję Wam także  część plenerową sesji "Maj 2014".Fotografie, które umieściłem w tym poście m.innymi zostały wykorzystane w foto-clipie do utworu "Teatr szmacianych Lalek", który jako pierwszy singiel promuje dwupłytowe wydanie CD albumu "Deccadenta".Sprawę wspomnianego foto clipu opiszę osobno, jednak już teraz zapraszam na mój autoryzowany kanał platformy YouTube, gdzie można go znaleźć.Oto adres kanału : https://www.youtube.com/user/LuccaJanD . Bezpośrednie przekierowanie do niego znajduje się również po lewej stronie w dziale linków. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas na odczytanie tego posta i zapraszam do codziennych odwiedzin tegoż bloga, ostatnio bowiem na prawdę sporo się dzieje i jest co opisywać ;)
Wszystko dla Was i dzięki Wam - Lucca Jan D.

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY