DZIŚ DLA MNIE WIELKI DZIEŃ-PREMIERA "DECCADENTY" W EDYCJI PŁYTOWEJ I TO W WERSJI 2CD !!!


Tak jak w tytule, dla mnie to wielki dzień, bo dzień wydania na płycie a w zasadzie płytach kompaktowych mojego pierwszego, oficjalnego i autoryzowanego, w pewnym sensie debiutanckiego jako solista albumu "DECCADENTA" 2CD. 30 stycznia 2014 roku "Deccadenta" ukazała się w wersji ,edycji electronicznej w plikach mp3 do całkowicie darmowego pobrania. KLIKAJĄC TU MOŻNA JĄ POBRAĆ W TEJ ELEKTRONICZNEJ MP WERSJI. Ta edycja zawiera 14 utworów, w mp3 o bitrate 128 kb/s. Wersja, edycja "DECCADENTY", {która już dziś około godz 23.00 trafi do sprzedaży, a już można ją zamawiać mailowo (o tym za chwilę)}oprócz tychże 14 utworów na pierwszym kompakcie, zawiera drugi kompakt z 12-stoma, nie wydawanymi nigdzie dotąd utworami. Ponadto, różnica między edycjami elktroniczną i płytową polega na jakości brzmienia. Po pierwsze utwory zostały specjalnie na to dwupłytowe wydanie poddane powtórnemu remasteringowi i specjalistycznej obróbce udźwiękowienia dynamicznego, poszerzenia stereofonicznego i wielu innym zabiegom a następnie zgrana w specjalne, praktycznie bezkompresyjne (kompresja pogarsza jakość bo ucina pasma brzmienia instrumentów) pliki, formaty studyjne, aby zapewnić jak najwyższą jakość dźwięku i odbioru dla Was.Przykładowo plik mp3 ma "wagę" 5-6 Mb a taki format studyjny, z którego produkuje się Compakt ma co najmniej 10 razy więcej. A więc jakość, dynamika i wbogacenie brzmienia nie podlega  nawet możliwości porównania z mp3kami. Nad produkcją CD czuwałem osobiście kontrolując jakość.Odsłuchiwałem zarówno na bardzo wysokiej jakości sprzęcie dla audiofilów, w samochodach , pomieszczeniach o różnych ustrojach akustycznych, oczywiście w  kilku studiach nagraniowych , ale także w odtwarzaczach, komputerach i zestawach audio, "wieżach", boomboxach i sprzęcie , na którym przeważnie ludzie słuchają płyt w domu, aby ocenić to brzmienie z punktu widzenia każdego, i fascynata-kolekcjonera i człowieka, który po prostu kupuje płytę bo ma ochotę ją sobie puścić w aucie lub do spania w mini-wieżyczce.Bowiem tworzyłem ten album dla Was wszystkich, każdego odbiorcę traktuję w szczególny, pełen szacunku sposób za to, że chce poświęcić swój czas na moja muzykę.Przy zgrywaniu "matki", której powstawały płyty, przemyśliwaliśmy non stop wszelkie aspekty wspólnie, nawet ilość sekund ciszy-przerwy między utworami i czy w ogóle ona powinna być zauważalna dla Was, Słuchaczy, że o wnikliwej pracy nad kolejnością utworów obu krążków nie wspomnę.
Na CD jest nadruk laserowy,długo pracowałem, aby był dobrze wykontrastowany i po prostu unikatowy.Okładka jest dość obszerna, z adresami miejsc w internecie na mój temat, do których mało kto ma dostęp.Pudełko,opakowanie testowaliśmy pod kątem wytrzymałościowym, by się szybko nie rysowało, nie pękało podczas użytkowania. Całość ma Wam służyć na lata i być najwyższej jakości skoro jest godna wydania przez Was na nią uwagi, czasu, oraz 19,99 PLN - bo tyle ten podwójny album będzie kosztował. Nie wiele moim zdaniem jak na zawartość 2 CD i tylu utworów.
Jak kupić album? Wieczorem podam link do miejsca, z którego będzie można tego dokonać. Koszt wysyłki, w zależności od jej rodzaju to od 5-7 PLN. A narazie możecie już zamawiać ten album pisząc pod mój prywatny e-mail lucca.jan.d@vip.interia.pl - dla pierwszych 200 osób zamawiających w ten sposób promocja w postaci wysyłki gratis. Do każdej płyty możecie oczywiście zażyczyć sobie taką dedeykację jaką tylko pragniecie-oczywiście napisaną przeze mnie ręcznie (taki swego rodzaju certyfikat oryginalności i unukatowości). Oficjalne wydanie do sprzedaży dziś o godzinie 23.00 zostanie ogłoszone na wszelkich moich oficjalnych stronach i profilach wraz ze wszystkii szczegółowymi informacjami. A przedsprzedaż i zamówienia, tak jak wspomniałem powyżej, już teraz, bezpośrednio u mnie pod e-mailem lucca.jan.d@vip.interia.pl ( lucca.jan.d@vip.interia.pl ), w temacie wystarczy napisać słowa "zamówienie deccadenty", treść maila może być dowolna a nawet pusta, bo i tak całość "operacji:)" oprze się o kilka maili i odpiszę Wam od razu ze wskazówkami co dalej i z małą promocyjną niespodzianką w załącznikach.
             Album będzie promowany czterema videoclipami (teledyskami) w różnych odstępach czasu. Pierwszym teledyskiem będzie videoclip do " Teatru szmacianych Lalek" (premiera 26 lub 27 maja), do którego narazie można zobaczyć już dostępny i coraz bardziej popularny w ciągu ostatnich dni (sądząc po wzroście ilości wyświetleń YouTube) foto-clip:

Rozsyłany jest także singiel do "Teatru..." na płytach CD do naziemnych stacji radiowych i internetowych (do stacji internetowych częściej jednak wysyłany jest w postaci bardzo wysokiej jakości mp3 (320bitrate), gdyż tym stacjom łatwiej jest operować plikami mp3 podczas emisji i o takie formaty proszą.)Wy także możecie pobrać tego singla w takiej jakości mp3 tutaj: http://beezar.pl/albumy/teatr-szmacianych-lalek-sigiel-promujacy-wydanie-albumu-deccadenta-w-wersji-2cd .A to okładka do owego singla promującego "DECCADENTĘ":
W doborze kolejnych utworów, które maja promować "Deccadentę", ale i drugi album-"W Cieniu Skrzydeł" możecie interaktywnie nam pomagać, gdyż Wasze zdanie jest dla mnie niezwykle cenne: po prawej stronie postów na tym blogu są dwie ankiety na głosowanie na Wasz ulubiony utwór z obu albumów.I o te głosy proszę. Związaany z nimi jest swego rodzaju konkurs opisany kilka postów poniżej.
     Tyle informacji na chwilę obecną, a jak wspomniałem wyżej, około 23.00 gdy już album będzie oficjalnie wydany do sprzedaży udzielę wszelkich informacj na jego temat na wszystkich oficjalnych profilach tj: http://lucca-jan-d.blogspot.com/ (tenże blog -podstawowe źródło informacji), https://www.facebook.com/lukasz.jan.dziedzic , https://www.facebook.com/lucca.jan.d.fanpage (kto jeszcze nie dołączył tutaj, niech polubi, warto bo informacji dużo na co dzień), https://www.youtube.com/user/LuccaJanD ( warto zasubskrybować bo co dnia sporo nowości) i na wielu innych.Promocja albumu tak na prawdę dopiero się w najbliższych dniach zacznie :) No to narazie do wieczora..;) -Lucca

Komentarze

  1. Nikt takchybanie zna ciebie jak ja.Mimo, iż w pewnych okresach byłem przeciwny temu całemu graniu, to teraz czuję ogromną dumę. Icieszę się, że to właśnie ja posłałem cie do szkoły muzycznej ikupiłem pierwszą gitarę elektryczną jakkariera klasyka cie znudziła. Ogromnie się cieszę, że dziś wydajesz utwory,przyktórych nagrywaniu byłem, woziłem do studia,i na każdy koncert bobyłeś za młody by puszczać cię bez kontroli. Dzisiaj wiem, że nie było błędem przymykać oczy na wagary gdy zamiast do szkoły biegałeś na próby . Kawał aparata z ciebiebyło ale dziśjestem dumny, że mam syna rokowca. I jestem dumny że udało misie napisać pierwszy komentarz wżyciu sam z siebie.Doceń to bo zajęło mito prawie godzine nimznalazłem gdzie sie to pisze.Powodzenia Łukasz.Pewne rzeczy łatwiej gdzieś napisać niż powiedzieć wprost.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję Ci nie tylko za odwiedziny i odczyt - ale także komentarz... - Lucca Jan D.

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY