LUCCA JAN D. - "Milczenie" - tekst, utwór, pod tekstem kilka sugestii dla szczególnie zainteresowanych....a o 23:00 Notka z tych " TOP SECRET" :D , Dla zainteresowanych łębiej utworem jako dziełem z przekazem...oraz metodach odsłuchów oraz aspektach technicznych....Zapraszam o 23:00

Tekst utworu oraz utwór: (pod textem-coś dla bardziej zainteresowanych :)

LUCCA JAN D. - "Milczenie" (słowa utworu, kompozycja muzyki, wszystkie instrumenty i wszystkie wokale- Łukasz "Lucca Jan D.) (LUCCA JAN D.)

W drodze do twych uczuć biję głową w mur;
W alegoriach między wierszami szukam prawdy słów.
W noce monologów-gdy spokojnie śpisz,
Bezskutecznie dobijam się do serca twego drzwi...

Nigdy nie usłyszę tego o czym śnię...
"Że na dnie swojego serca położyłaś mnie."
Pytań nie zadaję -by nie drapać ran;
A wszystko może zmienić magia kilku zdań...

( reverse guitar -solo gitarowe ze specjalnym efektem odwracającym kierunek dźwięku )

Niczym w kości grając-rzuca nami los;
Niby jesteś blisko-lecz daleko stąd.
Trwając we dnie, w nocy sam krzyżuję się.
Wieczne Twe milczenie- wieczny we mnie lęk...
Wieczne Twe milczenie-mój coraz bliższy kres
Wieczne me pragnienie - nie spełniony sen.
Wieczne Twe milczenie i wieczny we mnie lęk...
ref.
Więc wypowiedz to póki jeszcze czas!
Nim za późno będzie daj mi jakiś znak!

(powtórnie guitar reverse)
ref.
Więc wypowiedz to póki jeszcze czas!
Nim za późno będzie daj mi jakiś znak!
Więc wypowiedz to póki jeszcze czas!
Nim za późno będzie daj mi jakiś znak!

Niczym w kości grając-rzuca nami los;
Niby jesteś blisko-lecz daleko stąd.
Trwając we dnie, w nocy sam krzyżuję się.
Wieczne Twe milczenie- wieczny we mnie lęk...
Wieczne Twe milczenie-mój ostateczny kres
Wieczne me pragnienie - nie spełniony sen.
Wieczne Twe milczenie i wieczny we mnie lęk...
Lęk... lęk... lęk... lęk...
Lęk... lęk... lęk... lęk...
Lęk..


DLA MOCNO ZAINTERESOWANYCH :) - TOP SECRET ;)
(później (23:00-jeszcze notka opisująca ogólnie nie typową metodę nagrania utworu, słuchać najlepiej ( DLA ZAINTERESOWANYCH SZCZEGÓŁAMI) RAZ DLA ZAPOZNANIA się z utworem/ew, obejżenia filmu, po osłuchaniu, może na słuchawkach by wyłapać wszystkie szepty, dodatkowe ścieżki wokalne, reverse gitary etc...). Można też szerzej rozstawić normalne głośniki, którymi dysponujemy i usiąść tak y były one na wysokości uszu , tworząc z nimi trójkąt mniej więcej równoboczny....więcej dla serio zainteresowanych- zapraszamy na bloga ok. godziny 23 :00 na www.Lucca-jan-D.blogspot.com - artykuł pt. :) " O powstawaniu utworu "Milczenie" oraz niespotykane zwykle ciekawostki dotyczące odsłuchu.Aspekty techniczne oraz ogólny zarys tekstu.+ do jakiej szuflady ten utwór?" Już zapraszam. PRZEPRASZAM ZA BŁĘDY i składnię ! :) W OPISIE POD TEKSTEM UTWORU...brak snu robi swoje :)

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY