LUCCA JAN D. - "Zaklęcie" /"Spell" - JUŻ TAKŻE NA YOUTUBE- A w artykule bloga dziś-Film, Tekst utworu, opis, ważne linki i....PRAWDZIWE ŻYCZENIA OD SERCA DLA CIEBIE....oraz moje małe prośby ...ZAPRASZAM!


Dziękuję za Twoją niezwykle cenną dla mnie uwagę i poświęcony czas na post ten, wszystkie pozostałe, które wpadasz tu czytać. Dla mnie zawsze to moje pisanie, jest jak zwracanie się do jednostki, konkretnie do Ciebie. Po każdej notce,wpisie, artykule nazajutrz spoglądam w dane, ile osób to przeczytało, oglądało i ogarnia mnie dziwne uczucie jakbym chciał znać zdanie, opinię każdego z osobna. Dziękuję za tak częstą wyrozumiałość dla mojej osoby, za odsłuch tego utworu, który dziś jest tematem wpisu.... i innych utworów.Za to, że Jesteś...



To tak serio pierwszy  wpis w 2018r, życzę raz jeszcze więc Ci przede wszystkim podstawy wszelkich sukcesów - Zdrowia, Prawdziwego Szczęścia (Tego, co Ty przez to pojęcie rozumiesz), sukcesów na każdym poziomie i w każdej materii...Bliskości Osób Które Kochasz oraz spełnienia najbardziej skrytych marzeń-tych szczególnie, które zna tylko Twoje Serce, Dusza, Umysł...nie tylko na 2018 r ale i każde kolejne dekady Twego Życia....I Abyś Rozpoczęła, Rozpoczął ten rok lepiej, szczęśliwiej niż ja, ale o tym niżej bo czas już 
 teraz już zapowiadany utwór, też chyba jako pierwszy wgrany na mój kanał YouTube (link do kanału Lucca Jan D. )
w roku 2018r. :



Text utworu: 

LUCCA JAN D. - "Zaklęcie"

- słowa utworu,muzyka oraz wokal i wszystkie instrumenty -Łukasz "Lucca" Jan Dziedzic (Lucca Jan D,). Znam to, od kilku lat: "Damy Ci realny, genetycznie czysty świat. Pracował będziesz, póki starczy ci sił.Będziesz naszym więźniem po wszystkie swoje dni. Znam już, każdy numeer, każdy chwyt (trik). Ani chwili dłużej nie chcę marionetką być! Robić tak jak mówią i upokarzać się... Dla dobra ogółu sprzedawać każdy sen. Teraz wiem już nareszcie Jak udeptano mnie. Jakieś dziwne zaklęcie, Wrzucono na mój gniew. (solo) Teraz wiem już nareszcie Jak udeptano mnie. Jakieś dziwne zaklęcie, Wrzucono na mój gniew. Teraz wiem już nareszcie Jak udeptano mnie. Jakieś dziwne zaklęcie, Wrzucono na mój gniew.




Utwór pochodzi z początku XXI w. jako kompozycja wpierw na koncerty...Nagrany wpierw muzycznie (ścieżki instrumentalne) "ratalnie" w 2005, wokal w 2008. Po nowszych wydawnictwach, w 2018 lub na 20 lecie pracy studyjnej Lucca Jan D. w `99, cała płyta "Deccadenta" gdy czas i fundusze pozwolą zostanie zarejestrowana ponownie w znacznie lepszych warunkach i możliwościach.
A teraz w mniej patetycznym tonie:
Jeżeli utwór przypadł Ci do gustu, bądź coś w nim odnalazłeś, bądź łaskaw ;) pomóc mi trójnasób w następujący sposób , (o ile masz kilkadziesiąt sekund minimum ;) 1) WEJŚĆ NA MÓJ YouTube Channel ;) klikając - " LUCCA JAN D." https://www.youtube.com/user/LuccaJanD
2) kliknąć "łapkę w górę pod filmem" (W czasach cyfr i statystyk przyszło żyć artystom.) ;)
3) A jeśli jeszcze nie subskrybowałeś/łaś kanału , to uczynić bądź w łaskawości Swojej to teraz, bo co dzień zjawia się coś nowego ostatnim czasem, no może co 2-3 dni gdym zagoniony maxymalnie. A od 5-6 stycznia, na tym kanale pojawią się także tematyczne kursy gry na instrumentach, testy sprzętu, teoria muzyki, dla każdego- od początkującego do zawodowca...już zapraszam!
A oto ważniejsze linki moje, oraz kontakt w sprawie płyt, plików wysokiej jakości, edycji radiowych singlii (bezpłatna emisja ze zgodą na papierze pod warunkiem zapowiedzi wykonawcy i tytułu, no, ew. samego wykonawcy :) , radiowych, telewizyjnych audycji i wszelkich innych spraw :) :

NAJPEWNIEJ KONTAKTOWAĆ SIĘ ZE MNĄ NA OBA MAILE I DODATKOWO BĄDŹ PRZEZ PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE LUB TELEFON, WÓWCZAS RACZEJ JEST PEWNOŚĆ, ŻE POGADAMY JAKOŚ. JA BOWIEM Z NATURY , W SPRAWACH PROPOZYCJI BĄDŹ INTERESÓW MUZYCZNYCH ODPOWIADAM MAKSYMALNIE W CZASIE 48 GODZIN MAX, NIKOGO NIE LEKCEWAŻĄC.JEŚLI JEST CISZA, TO ZNACZY-COŚ NIE DOTARŁO...

LINKI I NA KOŃCU ADRESY AUTORYZOWANE:

PEWNE ŹRÓDŁA INFORMACJI O MNIE TO :


1) GORĄCO POLECANY PRZEZE MNIE KANAŁ MULTIMEDIALNY YOU-TUBE:  https://www.youtube.com/user/LuccaJanD

2) BLOG NA KTÓRYM JESTEŚMY (ZACHĘCAM DO SUBSKRYPCJI) POSTANOWIŁEM BOWIEM UMIESZCZAĆ ARTYKUŁY I VIDEO-ARTYKUŁY CZYLI TROCHĘ FORMA VLOGA: http://lucca-jan-d.blogspot.com/

3) STRONA POŚWIĘCONA MOJEJ MUZYCE, ODICJALNA I MODEROWANA PRZEZE MNIE NA PORTALU FACEBOOK(MIŁO BĘDZIE GDY DOŁĄCZYSZ, TU NIE MA LIMITÓW, POLUB I BĄDŹ W RODZINIE):  https://www.facebook.com/lucca.jan.d.fanpage/

4)MÓJ JEDYNY PRAWDZIWY PROFIL NA TWITTERZE, PROWADZONY MIMO SKROMNEJ LICZBY OBSERWATORÓW  :( TZW. "FOLLOWERSÓW" -  ZAPRASZAM:  https://twitter.com/Lucca_Jan_D_

5) MÓJ PROFIL GOOGLE+: https://plus.google.com/+LuccaJanD

6) CAŁOŚĆ FILMOTEKI NA MÓJ TEMAT, Z KTÓRĄ SIĘ ZETKNĄŁEM LUB OCZYWIŚCIE SAM UMIEŚCIŁEM:  https://www.youtube.com/watch?v=9yWUq_3aGFo&list=PLjybIzUjDDDdqkKEEl6SMcQUl1AzToz9B 

JEŚLI ZNAJDZIECIE W SIECI COŚ O MNIE, CZEGO NIE ZNALAZŁEM SAM, PODEŚLIJCIE LINKA LUB JEŚLI MACIE DO MNIE  JAKĄŚ SPRAWĘ. PISZCIE, KOMENTUJCIE, OTO MÓJ E-MAIL NR 1 :  lucca.jan.d.records@gmail.com    lucca.jan.d.records@gmail.com

E-MAIL NR 2: luccajand.impresariat@vp.pl        luccajand.impresariat@vp.pl

TEL. 664 084 990

A NA KONIEC ŻYCZĘ CI , ABY TEN ROK 2018 ZACZĄŁ SIĘ DLA CIEBIE LEPIEJ NIŻ DLA MNIE....CÓŻ ZŁE DOBREGO POCZĄTKI, DUŻO SZCZĘŚCIA, ŻE TYLKO TYLE MI SIĘ STAŁO...ALE BĄDŹCIE OSTROŻNI- TAKA KONTUZJA ŚCIĘGIEN I WIĘZADEŁ, IŻ MUSZĘ SPOCZYWAĆ Z NOGĄ W GÓRZE 7 DNI.... - LUCCA JAN D.

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY