LUCCA Jan D. - " Ostatni spacer we mgle..." + TEKST I OPIS, WIĘCEJ JUTRO...





PRZEDRUK : "„Ostatni spacer we mgle“ - LUCCA JAN D.

(autor słów utworu oraz kompozycji muzyki, wykonania wszystkich ścieżek instrumentalnych i wokalnych - Łukasz Jan Dziedzic . dZIĘKUJĘ ZA WYSŁUCHANIE MOJEJ MUZYKI, ZA POŚWIĘCONY CZAS.Jak większość moich utworów, albo się je kocha albo nienawidzi, ten należy jeszcze szczególniej do tego kręgu "zimnych albo gorących-nie zaś letnich".
Ale nie można być wobec niego obojętnym.
To takie malarstwo słowem i muzyką- do tego jakby wyrwane z epoki „Symbolizmu...każdy dźwięk i słowo a nawet ich jakość coś alegoryzują.
Nagrałem, skomponowałem i napisałem ten utwór, nie pamiętam dokładnie, może 2004 a może 2005... Proszę, jeśli dostrzegasz "COŚ" w tym utworze, jego tekście lub we mnie...poproszę o "łapkę w górę pod utworem", jeśli nie jesteś jeszcze subskrybentem kanału "Lucca Jan D. - zapraszam...tym bardziej, iż od 22 stycznia zaczynamy tu premierę zupełnie świeżej płyty :)
Utwór pochodzi z wydaniaalbumu "Deccadenta 2CD", wkrótce przekonasz się, na nowym materiale, jakie postępy zrobiłem...a teraz tekst , linki, prośby i kontakt:

Ostatni spacer we mgle“ - LUCCA JAN D. (słowa utworu,muzyka - Łukasz "Lucca" Jan Dziedzic)

Pamiętam prawie jak dziś , nasz ostatni spacer we mgle;
Zatracałaś się w chmurach będąc o krok...
To prawie tak-
Jakbyśmy umierali...
To prawie tak-
Jakbyśmy umierali...

Patrzył cały świat poprzez skrwawione powieki,
Gdy powiedziałaś w środku cmentarza,że
„Nigdy nie będziesz świętą“.
Kiwałem głową, pijany prawie jak ty...
Kiwałem głową,
Tak cholerniw chciało się żyć...

Pamiętam prawie jak dziś , nasz ostatni spacer we mgle;
Widziałem cię nagą choć byłaś „o krok“.
To prawie tak-
Jakbyśmy umierali...
Tak wielu chętnych było aby
Dać nam wieczysty ślub.
By naznaczyć nas na wieki
Pieczęcią na środku czaszki...
A ty krzyczałaś bez końca, że
„Jesteś święta jak nikt“.
Krzyczałaś bez końca
-Tak cholernie chciało się żyć...

Wydał na nas wyrok śmierci caluteńki piękny świat!
Wymierzył pseudo-sprawiedliwy sędzia dla nas Najostrzejszą z Kar!
Marzyliśmy wiele,
Lecz nie o tym ...
O tym-co oni nam wybrali...
W ich świecie choćbyśmy żyli...
To tak,
Jakbyśmy umierali...

Pamiętam prawie jak dziś , nasz ostatni spacer we mgle;
To on był początkiem Wszechświata!
Widziałem cię ubraną w purpurę i czerń,
Chociaż byłaś zupełnie naga...

Krzyczałaś, że „pięknie aż tak“
„Prawie jakbyśmy umierali“...
Krzyczałaś, że „pięknie aż tak
-Jakbyśmy umierali“...
Krzyczałaś, że „pięknie aż tak“
„Prawie jakbyśmy umierali“....
Krzyczałaś, że „pięknie aż tak“
„-Prawie- jakbyśmy umierali“....

Strona muzyczna na Facebooku (dołącz, polub jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś a możesz ;) :
https://www.facebook.com/lucca.jan.d....

Mój kanał na YouTube: (subskrybuj , jeśli jeszcze nie jesteś subskrybentem...by wiedzieć o nowościach), a starsze rzeczy znajdziesz w kolejnym linku, niżej):
https://www.youtube.com/user/LuccaJanD

Playlista "Całość filmoteki kanału Lucca Jan D. :
https://www.youtube.com/playlist?list...

Mój Twitter (Follow me tzn po naszemu "Obserwuj" :) - Tak kliknijcie :):
https://twitter.com/Lucca_Jan_D_

Mój blog/www: (na górze kliknij proszę "Subskrybuj", można też "na mailową subskrypcję się zapisać :) Piszę sporo, a wkrótce cykl o historii poszczególnych utworów. :
http://lucca-jan-d.blogspot.com/

Dodaj mnie i do Swoich kręgów "Google +", a mój profil :
https://plus.google.com/+LuccaJanD

Pozdrawiam, jutro jak zdrowie pozwoli też coś wrzucę, kto chce pomagć - udostępniajcie w świat moje utwory-prosto z YouTuba, pod filmem najprościej- klikacie "udostępnij" .... DZIĘKUJĘ Z GÓRY TAK ŻYCZLIWYM MI LUDZIOM. POZDRAWIAM, BO ZDROWIE NAJWAŻNIEJSZE....
-LUCCA

KONTAKT W SPRAWIE KONCERTÓW, PŁYT, PLIKÓW MUZYCZNYCH, SPRAWACH RADIA,MEDIÓW I MANAGEMENTU ;) ORAZ KAŻDEJ INNEJ SPRAWIE:
E- MAILE:
1) lucca.jan.d.records@gmail.com
2) luccajand.impresariat@vp.pl

Tel. kontaktowy: 664 084 990 "

Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY