LUCCA JAN D. - " Poza Kurtynami" / "Except Curtains" - więcej jutro wieczorem :)





LUCCA JAN D. - „Poza kurtynami“ (sł.muz.wyk.- Łukasz Jan Dziedzic (Lucca Jan D.)



Tysięczny raz pukam do twych drzwi.

Dobijam się - nie otwiera nikt.

Lecz tylko gdy zniknie  biały dzień,

Taką jak stworzył Bóg - ujrzę cię.



Latawców sznur, zachodu słońca błysk;

Powietrza chłód- dobrze znane mi.

Nadchodzi noc, lecz nie będę spał.

W najtrudniejszej ze sztuk...będę  grał!



ref.

Kurtyny w tym teatrze będę zrzucał sam.

Aktorami i widownią, będziemy ty i ja.

Słokim scenariuszem- cicha,błoga noc;

Na łóżka twego scenie, słyszę twój głos.



Uciekasz znów, gdy rozbłyska dzień...

Dwanaście godzin znów nie będzie cię...

Lecz tylko gdy księżyc rzuci cień,

Taką-jak stworzył Bóg; ujrzę cię.



ref.

Kurtyny w tym teatrze będę zrzucał sam.

Aktorami i widownią, będziemy ty i ja.

Słokim scenariuszem- cicha,błoga noc;

Na łóżka twego scenie, słyszę twój głos.



Kurtyny w tym teatrze będę zrzucał sam.

Aktorami i widownią, będziemy ty i ja.

Słokim scenariuszem- cicha,błoga noc;

Na łóżka twego scenie, słyszę twój głos.




Komentarze

NAJPOPULARNIEJSZE POSTY:

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2017 ROKU I O NOWEJ PŁYCIE "ULICZNE GRANIE 2017 - 2CD"

MOJA PIERWSZA PŁYTA JUŻ W CAŁOŚCI DO DARMOWEGO I LEGALNEGO POBRANIA - 14 UTWORÓW TWORZĄCYCH ALBUM "DECCADENTA" W MP3!!!

1 UTWÓR W WYSOKIEJ JAKOŚCI MP3 Z ALBUMU "LUCCA JAN D. - "DECCADENTA " JUŻ DO POBRANIA LEGALNIE, DARMOWO Z AUTORYZOWANEGO MIEJSCA ARTYSTY